اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم کاراته بانوان شهرداری زنجان:

تیم کاراته بانوان شهرداری زنجان نیازمند حمایت‌های مالی است

سرپرست تیم کاراته بانوان شهرداری زنجان گفت: تیم کاراته بانوان شهرداری زنجان نیازمند حمایت‌های مالی است.

تیم کاراته بانوان شهرداری زنجان نیازمند حمایت‌های مالی است

مهسا یاسمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: تیم کاراته بانوان شهرداری زنجان در حال حاضر نماینده استان در مسابقات لیگ برتر کاراته بانوان کشور است و نتایج خوبی در این مسابقات به دست آورده است.

وی با بیان اینکه لیگ کاراته بانوان کشور در دو گروه برگزار می‌شود، گفت: تیم کاراته بانوان شهرداری زنجان در گروه خود در رده دوم قرار دارد. تیم کاراته شهرداری زنجان دوره رفت مسابقات را با نتایج بسیار خوبی پشت سر گذاشته است و در حال حاضر یک مسابقه در دور برگشت انجام داده است.

سرپرست تیم کاراته بانوان شهرداری زنجان به نتایج این تیم اشاره کرد و یادآور شد: تیم کاراته بانوان شهرداری زنجان همه بازی‌های خود را با برد پشت سر گذاشته و تنها یک شکست داشته است.

این مسئول با بیان اینکه در لیگ کاراته بانوان فقط دو استان دارای ترکیب بومی هستند، افزود: تیم کاراته بانوان شهرداری زنجان کاملاً دارای ترکیب بومی بوده و از هیچ بازیکن غیر بومی در ترکیب خود استفاده نکرده است.

یاسمی به تشریح بازی‌های این تیم در لیگ پرداخت و گفت: نتایج به دست آمده بسیار مناسب بوده و در صورت حمایت وضعیت فعلی ارتقاء می‌یابد.

سرپرست تیم کاراته بانوان شهرداری زنجان ضمن تاکید بر توجه به ورزش بانوان در شهر زنجان، اظهار داشت: حمایت‌های عملی و ارتقای روحیه اعضای تیم برای حضور قوی‌تر در مسابقات ضروری است.

وی به برخی کم‌لطفی‌ها در حق این تیم اشاره کرد و گفت: متأسفانه با وجود کسب نتایج مناسب این تیم مورد بی‌مهری برخی قرار گرفته و جایگاه دومی این تیم در گروه خود را با عنوان چهارمی عنوان کرده‌اند که این موضوع صحت ندارد.

این مسئول مشکلات بازیکنان این تیم رای یادآور شد و تاکید کرد: در حال حاضر این تیم دارای مشکلات مالی است و بازیکنان تیم قراردادی ندارند. این در حالی است که تیم‌های دیگر لیگ برتر دارای قرارداد و امکانات مالی مناسبی هستند.

سرپرست تیم کاراته بانوان شهرداری زنجان خواستار توجه مسئولان به مشکلات مالی این تیم شد و اظهار داشت: نبود قرارداد، تجهیزات مناسب ورزشی و حمایت‌های معنوی از مشکلات موجود تیم کاراته بانوان شهرداری است.

وی عمده‌ترین مشکلات این تیم را نبود قرارداد بازیکنان، نبود اعتبارت و مشکلات مالی بازیکنان عنوان کرد و گفت: مشکلات محل تمرین تیم شهرداری نیز یکی از دغدغه‌های موجود است.

یاسمی با بیان اینکه ورزش کاراته نیازمند تجهیزات ورزشی برای تمرین و حضور در مسابقات است، افزود: همه این تجهیزات توسط خود تیم خریداری شده و تنها گرمکن ورزشی توسط مسئولان خریداری شده است.

انتهای پیام/73007/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول