اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان خبر داد

فعالیت 60 مبلغ و مبلغه در دهه فجر در شهرستان کنگان

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان از فعالیت 60 مبلغ و مبلغه در دهه فجر در شهرستان کنگان خبر داد.

فعالیت 60 مبلغ و مبلغه در دهه فجر در شهرستان کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حجت‌الاسلام رحیم اهرمی صبح امروز در نشست مسئولان کنگان اظهار داشت: تبلیغ معارف دینی در قرآن کریم به‌عنوان یکی از بهترین اعمال شناخته شده است و مبلغان به این دلیل از مقام و جایگاه رفیعی برخوردار شده‌اند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان افزود: در جهان امروز که بحران‌های فرهنگی در صدد تهی کردن انسان هستند تبلیغ دین و ارزش‌های نشات گرفته از آن به دلیل مقابله با این بحران‌ها ضرورت ویژه‌ای پیدا می‌کند.

وی از فعالیت 60 مبلغ و مبلغه در دهه فجر در شهرستان کنگان خبر داد و خاطرنشان کرد: امسال تعداد 60 مبلغ و مبلغه در شهرها و روستاهای شهرستان کنگان در ایام دهه فجر فعال هستند.

اهرمی تاکید کرد: در ایام‌الله دهه فجر امسال 40 مبلغ دینی برای فعالیت تبلیغی اعلام آمادگی کرده‌اند که در این زمینه تمهیداتی اندیشیده شده است.

وی یادآور شد: مقرر شده هیئات مذهبی و کانون‌های فرهنگی با همفکری مبلغان دینی در اجرای برنامه‌های دهه فجر و جذب نوجوانان و جوانان به این برنامه‌ها تلاش کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان از فعالیت 20 مبلغه کنگانی در جشن‌های انقلاب خبر داد

اهرمی اظهار داشت: کنگان با داشتن مدارس حوزوی خواهران و حضور اساتید مبلغه در این شهرستان، بستر های لازم را برای تبلیغ دینی مبلغات را در اختیار دارد و اداره تبلیغات اسلامی با استفاده از ظرفیت‌ها و نقش مبلغات در بصیرت‌افزایی به شمول عامه بانوان و زنان در تبلیغ دینی اقدام کرده و می‌کند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان گفت: با توجه به فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر، نقش این اداره در آگاهی‌سازی این قشر جامعه دو چندان می‌شود.

وی افزود: با همکاری مدارس دینی، شاهد فعالیت 20 مبلغه کنگانی در جشن‌های انقلاب اسلامی خواهیم بود که اهمیت انقلاب اسلامی ایران، فداکاری‌ها و از خودگذشتگی‌های انقلابیون و مجاهدت‌های امام خمینی (ره) را تشریح و گوشزد می‌کنند.

انتهای پیام/2451/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول