اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان خبر داد

بهره‏برداری از 5 پروژه آبخیزداری و منابع طبیعی سمنان در دهه فجر

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان از بهره‏برداری پنج پروژه آبخیزداری و منابع طبیعی این استان در دهه مبارک فجر امسال خبر داد.

بهره‏برداری از 5 پروژه آبخیزداری و منابع طبیعی سمنان در دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، سیدحسن میرعماد عصر امروز در گفت‏وگو با خبرنگاران در این زمینه اظهار داشت: منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان هر ساله به میمنت دهه مبارک فجر، طرح‏ها و پروژه‏های مختلفی را اجرایی و بهره‏برداری می‏کند.

وی گفت: امسال نیز در دهه مبارک فجر، پنج پروژه منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان که به دست متخصصان این استان اجرایی شده است، با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد ریال بهره‏برداری می‏شود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان افزود: پروژه‏های آبخیزداری که در دهه فجر امسال در استان سمنان بهره‏برداری می‏شود، شامل احداث بندهای سنگ و ملات و بند خاکی است.

میرعماد ادامه داد: این طرح‏ها از جمله پروژه‏های خوب اجرا شده در استان سمنان بوده که در دهه فجر، قابلیت افتتاح دارد.

وی اضافه کرد: این برنامه‏ها در بخش‏های مختلف منابع طبیعی و آبخیزداری عملیاتی شده است و در طول دهه مبارک فجر، در شهرها و روستاهای استان سمنان به بهره‏برداری می‏رسد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان افزود: هدف از اجرای این طرح‏ها، استفاده بهینه از روان‏آب‏ها، ذخیره‏سازی نزولات جوی، تغذیه قنوات و سفره‏های زیرزمینی و حفاظت از منابع آب و خاک در استان سمنان است.

انتهای پیام/2249/ک20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول