اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه البرز تأکید کرد

برپایی باشکوه‌تر جشن‌های دهه فجر در البرز

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه البرز گفت: مطلوب است تا همه مردم و مسئولان برای برپایی باشکوه‌تر جشن‌های دهه فجر در شهرستان البرز تلاش کنند.

برپایی باشکوه‌تر جشن‌های دهه فجر در البرز

داوود بهرامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین ضمن تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر اظهار کرد: گفتمان دهه فجر سال جاری بیشتر در خصوص استکبارستیزی است و قرآن کریم نیز بر این پایه استوار بوده و به مسلمانان بشارت داده شده کسی که ایمان آورده و در برابر ظلم ظالمان ایستادگی کند بهشت پرنعمت در اختیارش قرار می‌گیرد.

وی افزود: البته ایمان تنها کافی نیست بلکه ایمان باید با عمل باشد تا بتوان به نتیجه مطلوب دست یافت همان گونه که امام راحل نیز همواره سعی می‌کردند ایمانشان با عمل صالح همراه باشد و ظلم ستیزی از آرمان‌های آن بزرگوار است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه البرز اضافه کرد: امام راحل به سبب ایمان حقیقی که داشتند و عمل صالحی که انجام می‌دادند توانستند انقلاب اسلامی ایران را به پیروزی برسانند.

بهرامی ادامه داد: در کنار رهبری مدبرانه امام راحل، مردم ایران نیز با اتحاد و ولایتمداری به یاری امام خمینی (ره) شتافتند و از این امتحان الهی سربلند بیرون آمدند.

وی عنوان کرد: دشمن منافع خود را در این راستا در خطر دید و در نخستین روزهای مبارزه امام راحل کسی باور نمی‌کرد انقلاب به پیروزی برسد و به پیشرفت و تعالی دست یابد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه البرز تصریح کرد: دشمنان نظام باور نداشتند کسی که این انقلاب را رهبری و هدایت می‌کند مردی آسمانی و پشتیبان انقلاب نیز اتحاد و وفاق مردم ایران است که در نهایت موجب پیروزی آن شد.

بهرامی گفت: به همین دلیل دشمنان نظام اتاق فکرهای متعددی تشکیل دادند و به تعداد افراد اتاق‌های فکر خود افزودند تا بتوانند طرح‌هایی را به مرحله اجرا درآورند که درخت انقلاب را بخشکاند.

وی ابراز کرد: غافل از اینکه رهبر این شجره طیبه به دنبال مادیات نیست بلکه هدف متعالی را دنبال می‌کند و قصد دارد این کشتی را به سمت و سوی الهی سوق دهد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه البرز بیان کرد: البته در این مسیر با موانعی از قبیل جنگ‌های داخلی و جنگ تحمیلی روبرو شدیم اما با تدبیر امام راحل و پس از ایشان رهبر معظم انقلاب توانستیم تمام این مشکلات را پشت سر بگذاریم.

بهرامی عنوان کرد: هدف دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که مانع از پیشرفت ملت ایران و در واقع پیشرفت و تعالی اسلام در جهان شوند که ما نیز به رهبری مقام معظم رهبری در برابر استکبار جهانی ایستاده‌ایم و اجازه نمی‌دهیم دشمنان به اهداف شوم خود دست یابند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه البرز افزود: جمهوری اسلامی ایران بر اساس آموزه‌های دینی تفکر استکبارستیزی را زنده کرد.

وی ادامه داد: بیداری مردم مسلمان جهان در برابر ظلمی که استکبار جهانی بر آن روا می‌دارد از وظایف هر مسلمانی است.

بهرامی خاطرنشان کرد: یکی از رموز پیروزی انقلاب اسلامی ایران در برابر رژیم طاغوت، اتحاد و همدلی ملت ایران با یکدیگر بود.

وی تصریح کرد: مسلمانان جهان که قصد موفقیت دارند باید بدانند که در وهله نخست باید با یکدیگر متحد شوند.

انتهای پیام/77010/غ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول