اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه خبر داد

اجرای برنامه‌های متنوع دانشگاه علوم پزشکی ارومیه به مناسبت دهه فجر

مدیر فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه از اجرای برنامه‌های متنوع این دانشگاه به مناسبت دهه فجر خبر داد.

اجرای برنامه‌های متنوع دانشگاه علوم پزشکی ارومیه به مناسبت دهه فجر

مهدی فتاحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه ضمن تبریک فرا رسیدن دهه فجر اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی ارومیه امسال نیز همانند سال‌های گذشته با برنامه‌های فرهنگی متعددی دهه فجر انقلاب اسلامی را جشن می‌گیرد.

وی افزود: این برنامه‌ها از صبح دیروز با برگزاری مراسم زیارت عاشورا در حسینیه ستاد دانشگاه، سپس برافراشته شدن پرچم جمهوری اسلامی ایران و نیز استقبال نمادین از ورود امام خمینی(ره) به میهن اسلامی در محوطه دانشگاه آغاز شده است که با برنامه‌های متعددی تا 22 بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

فتاحی از اجرای طرح پیاده‌روی بانوان شاغل در دانشگاه علوم پزشکی ارومیه و واحدهای تابعه همزمان با دومین روز از دهه فجر خبر داد و افزود: این مراسم از محل ستاد این دانشگاه آغازشده و به باغ نرگس بانوان ارومیه منتهی می‌شود.

وی همچنین از اجرای مسابقات فرهنگی و ورزشی در این روز خبر داد و گفت: همایش علمی عفاف و حجاب نیز فردا، همزمان با سومین روز از دهه فجر در این دانشگاه برگزار می‌شود.

فتاحی همچنین برگزاری نشست تخصصی سرطان‌های شایع زنان، برگزاری برنامه آموزشی دوران بلوغ ویژه دانش‌آموزان، والدین و مشاوران مدارس را از دیگر برنامه‌های شاخص این دهه عنوان کرد و گفت: نشست نازایی نیز از دیگر برنامه‌های مهم دانشگاه در طول این دهه است که شانزدهم بهمن ماه برگزار می‌شود.

مدیر فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه در ادامه از برگزاری کارگاه شجره طیبه صالحین، در 21 بهمن ماه خبر داد.

وی همچنین با اشاره به اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم استان، به ویزیت رایگان بیماران به مناسبت دهه فجر اشاره کرد و گفت: جشن‌های ویژه‌ای نیز به مناسبت این دهه برای دانشجویان و کارکنان این دانشگاه به صورت مجزا برگزار می‌شود که برنامه‌های متنوعی نیز برای جذابیت بیشتر این جشن‌ها در نظر گرفته شده است.

فتاحی توزیع نرم‌افزار، نشریه و بروشور در ارتباط با دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی را از برنامه‌های جانبی این دهه در دانشگاه اعلام کرد و افزود: از دیروز پخش سرودهای مربوط به پیروزی انقلاب در محوطه دانشگاه و در آهنگ انتظار مکالمه تلفنخانه واحدهای تابعه دانشگاه پخش می‌شود.

وی به فضاسازی‌های گسترده در این رابطه اشاره کرد و گفت: با نصب بنر، پوستر، پارچه نوشته، اطلاعیه‌ها و تزئینات، فضای دانشگاه را با عطر جشن انقلاب عجین کرده‌ایم.

فتاحی دیدار از سرای سالمندان، برگزاری مراسم پیاده‌روی کارکنان در منطقه حیدرلو، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و زیارت مزار شهیدان را از دیگر برنامه‌های  طول دهه فجر در دانشگاه علوم پزشکی ارومیه اعلام کرد.

انتهای پیام/61006/صا30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول