اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف چهارمحال و بختیاری:

بارگاه 10 امامزاده چهارمحال و بختیاری میزبان جشن‌های دهه فجر است

مدیر کل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری از برگزاری مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر در 10 امامزاده شاخص استان خبر داد.

بارگاه 10 امامزاده چهارمحال و بختیاری میزبان جشن‌های دهه فجر است

حجت‌الاسلام سید محمد طباطبایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار کرد: ویژه‌برنامه‎‌های گرامیداشت دهه فجر امسال در امامزادگان برگزار می‌شود.

وی جمهوری اسلامی را از ثمرات مهم انقلاب اسلامی دانست و افزود: امروز ایران با تلاش جوانان خودباور و تنومند خود، کشوری خودکفا و توسعه‌یافته در علوم پزشکی، هوافضا، نظامی و هسته‌ای است.

طباطبایی تصریح کرد: آنچه باعث شده ملت ایران به قله‌های عزت و شرافت دست یابد، تکیه بر اسلام، اطاعت بی‌چون و چرا از ولایت فقیه، بصیرت و وحدت کلمه بود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری در ادامه قرآن را نگهبان انقلاب 34 ساله ملت ایران برشمرد و بیان کرد: مردم برای قرآن و درک حتی یک صفحه آن، روزانه وقت بگذارند.

وی با تحلیل وقایع صورت گرفته بعد از وقوع انقلاب، تحولات جهانی را مد نظر قرار داد و تصریح کرد: قبل از وقوع انقلاب اسلامی ایران اکثر کشورها تحت سلطه دو ابرقدرت شوروی و آمریکا بودند و راهی دیگر نداشتند، اما با مشاهده پیروزی انقلاب، یک راه سوم و جدیدی به روی آنان باز شد که در همین راستا و با گسترش شعارهای انقلاب در سراسر دنیا ابتدا قدرت روسیه سابق سقوط و این مسیر فروپاشی سرمایه‌داری، همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/68001/صا20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول