اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه کمیجان:

دهه فجر تجلی حضور مردم برای دفاع از دستاوردهای نظام است

فرمانده سپاه کمیجان با تاکید بر لزوم حضور گسترده مردم در برنامه‌های دهه فجر گفت: دهه فجر تجلی حضور مردم در جامعه برای دفاع از دستاوردهای نظام است.

دهه فجر تجلی حضور مردم برای دفاع از دستاوردهای نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک مجتبی مخلص‌آبادی بعد از ظهر امروز در آیین آغاز به کار برنامه‌های گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: دهه فجر سرآغاز طلوع پیروزی انقلاب اسلامی ایران و یادآور خاطرات دوران فجر و شکوه ایران اسلامی است.

وی تصریح کرد: برگزاری جشن‌های سالروز پیروزی انقلاب اسلامی برای شناساندن موفقیت‌های نظام به جوانان و نوجوانان ایران اسلامی امری لازم است و امیدوار هستیم این برنامه‌ها با کیفیت مطلوبی اجرا شوند.

فرمانده سپاه کمیجان با بیان اینکه دهه فجر از یوم‌الله‌هایی است که در انقلاب اسلامی نقش پر رنگی را ایفا کرده است، خاطر نشان کرد: دهه فجر سرآغاز طلوع اسلام، خاستگاه ارزش‎های اسلامی، مقطع رهایی ملت ایران از ظلم و ستم و بخشی از تاریخ ما بوده که گذشته را از آینده جدا ساخته است.

مخلص‌آبادی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و به ویژه شهید صفرعلی دستجانی نخستین شهید انقلاب شهرستان کمیجان و همچنین حماسه 19 بهمن مردم کمیجان در بر چیده شدن نخستین پایگاه استبدادی طاغوت در ایران اسلامی، حضور یکپارچه مردم کمیجان و توابع در حرکت‌های سیاسی و انقلابی را قابل ستایش دانست.

وی با اشاره به برنامه‌های گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این ناحیه گفت: نواختن زنگ انقلاب در تمامی مدارس که امروز انجام شد، برپایی جشن انقلاب مردم کمیجان در 19 بهمن، برگزاری 11 جشن انقلاب در سطح شهرستان، برگزاری مسابقات ورزشی در حوزه‌ها و پایگاه‌ها، دیدار بسیجیان و کارکنان ناحیه با خانواده شهدا و جانبازان، غبارروبی مزار شهدا، ارائه ویزیت رایگان بسیج جامعه پزشکی به مناطق محروم، دیدار بسیجیان با ائمه جمعه شهر کمیجان و میلاجرد، تجلیل از فعالان صالحین و پخش تراکت با موضوع دهه فجر در نماز جمعه بخشی از برنامه‌های این شهرستان در ایام دهه مبارک فجر است.

به گفته وی برگزاری حلقه‌های صالحین در مدارس، برگزاری نشست با موضوع (زن و تحکیم خانواده وآثار مخرب ماهواره بر زنان)، حضور بسیجیان در نماز جمعه، افتتاح نمایشگاه عکس انقلاب، پیاده‌روی حلقه‌های صالحین حوزه الزهرا(س) به سمت مزار شهدای گمنام، دیدار و تفقد بسیجیان حوزه شهدای میلاجرد با سالمندان کم بضاعت و اقشار محروم، برگزاری نشست سیاسی با حضور تحلیلگران ارشد سیاسی و شرکت بسیجیان در راهپیمایی با شکوه 22 بهمن از دیگر برنامه‌های سپاه ناحیه کمیجان در دهه فجر است.

انتهای پیام/87004/ع30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول