اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر خبر داد

بهره‌برداری از 3 پروژه مهم بهداشتی درمانی در کنگان و عسلویه

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر از بهره‌برداری از سه پروژه مهم بهداشتی درمانی در کنگان و عسلویه خبر داد.

بهره‌برداری از 3 پروژه مهم بهداشتی درمانی در کنگان و عسلویه

غلامرضا حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کنگان اظهار داشت: توجه به سلامت شهروندان از اساسی‌ترین برنامه‌های مجموعه دانشگاه علوم پزشکی است و از تمام توان خود برای تحقق این مهم بهره می‌بریم.

وی افزود: حجم و کیفیت خدمات بهداشتی و درمانی در چند سال اخیر رشد محسوسی داشته و امیدوار هستیم این مهم با کیفیت بیشتری تداوم داشته باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر خاطرنشان کرد: هم‌اکنون چند پروژه بزرگ بهداشتی و درمانی در شهرستان‌های مختلف استان بوشهر در دست اجراست که برای تکمیل این پروژه‌ها از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

حیدری تصریح کرد: در کنگان نیز اقدامات بسیار خوبی برای بهبود خدمات درمانی انجام شده که اجرای طرح توسعه بیمارستان کنگان از مهم‌ترین و اساسی‌ترین پروژه‌هاست.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر از بهره‌برداری از سه پروژه مهم بهداشتی درمانی در کنگان و عسلویه خبر داد و افزود: این پروژه‌ها در دهه فجر امسال در سطح شهرستان کنگان و عسلویه به طور رسمی افتتاح خواهند شد.

حیدری تاکید کرد: بهره‌برداری از خانه بهداشت بنود با اعتبار 668 میلیون ریال با زیربنای 77 مترمربع و با تجهیزات کامل از جمله این پروژه‌هاست.

وی بیان کرد: راه‌اندازی خانه بهداشت احمدآباد بندر سیراف نیز با اعتبار 620 میلیون ریال و با زیربنای 77 مترمرع با امکانات و تجهیزات مورد نیاز از دیگر پروژه‌هاست.

این مسئول ابراز داشت: راه‌اندازی آزمایشگاه چاه‌مبارک نیز با اعتبار 1.8 میلیارد ریال با زیربنای 194 مترمربع و با امکانات و تجهیزات بهداشتی و درمانی و تشخیصی کامل نیز از دیگر پروژه‌هاست.

انتهای پیام/2451/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول