اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان خبر داد

بهره‌برداری از 18 پروژه عمرانی در شهرستان کنگان

فرماندار کنگان از بهره‌برداری از 18 پروژه عمرانی در شهرستان کنگان خبر داد.

بهره‌برداری از 18 پروژه عمرانی در شهرستان کنگان

عباس تبرکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کنگان با تبریک دهه فجر اظهار داشت: مردم شهرستان کنگان همواره در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی پیشتاز بوده‌اند و در تمام برنامه‌ها حضوری فعال و تاثیرگذار داشته‌اند.

وی با اشاره به اهمیت دهه فجر افزود: دهه فجر در واقع آیینه تمام نمای تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی و سمبل وحدت‌‌طلبی مردم و اقشار و گروه‌های مختلف در سایه تبعیت و پیروی از اصل ولایت فقیه است.

فرماندار کنگان خاطرنشان کرد: گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در شرایط کنونی امری لازم است و باید با اجرای برنامه‌های متنوع این ایام را گرامی بداریم تا جوانان و نوجوانان با دستاوردهای 35 سال نظام اسلامی آشنایی بیشتری پیدا کنند.

تبرکی تصریح کرد: نظام اسلامی خدمات متنوعی به مردم سراسر کشور به ویژه در مناطق محروم و دوردست ارائه کرده و در شهرستان کنگان نیز این مهم با جدیت توسط مسئولان انجام گرفته است.

وی اضافه کرد: در سال جاری نیز چند پروژه بسیار مهم در شهرها و روستاهای مختلف اجرایی و عملیاتی شده و چند پروژه مهم نیز در آستانه بهره‌برداری قرار دارد.

فرماندار کنگان از بهره‌برداری از 18 پروژه عمرانی در شهرستان کنگان خبر داد و افزود: در دهه فجر امسال تعداد 18 پروژه عمرانی و زیربنایی با اعتباری بیش از 112 میلیارد ریال مورد بهره‌برداری رسمی قرار می‌گیرد.

تبرکی تاکید کرد: این پروژه‌ها در حوزه‌های عمران شهری و روستایی، بهداشت و درمان، آموزشی و ... است.

وی افزود: چند پروژه بزرگ و مهم نیز در ایام‌الله دهه فجر کلنگ‌زنی خواهد شد.

انتهای پیام/2451/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول