اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کنگان خبر داد

صدور کارت بیمه طلایی برای خانواده شهدا و جانبازان شهرستان کنگان

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کنگان از صدور کارت بیمه طلایی برای خانواده شهدا و جانبازان شهرستان کنگان خبر داد.

صدور کارت بیمه طلایی برای خانواده شهدا و جانبازان شهرستان کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حجت‌الاسلام محمد بحرانی صبح امروز در نشست مسئولان کنگان اظهار داشت: خدمت به خانواده شهدا امری لازم است که باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کنگان ضمن تقدیر از امام جمعه کنگان، فرماندار و همراهانش برای حضور در بنیاد شهید، گزارشی از عملکرد اداره بنیاد شهید از ابتدای سال 92 ارائه کرد.

بحرانی سپس به برنامه‌های دهه فجر بنیاد شهید و امور ایثارگران کنگان اشاره کرد و افزود: فوتسال چهار جانبه جانبازان، مرحله دوم طرح پایش سلامت والدین شهدا و برگزاری مسابقات قرآن مرحله شهرستانی از مهم‌ترین برنامه‌های دهه فجر است.

وی از معرفی 41 نفر از فرزندان جانبازان و شهدا برای اشتغال خبر داد و گفت: تعداد شش نفر از فرزندان جانبازان با مدرک دیپلم برای استخدام به مدیریت برق منطقه فارس معرفی شدند که مراحل استخدام در حال پیگیری است و تعداد 35 نفر هم که دارای مدارک تحصیلی دیپلم، کاردانی و کارشناسی پزشکی بودند برای استخدام در بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه، به معاونت درمان سازمان تامین اجتماعی معرفی شده‌اند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کنگان بیان کرد: همچنین در باب مشاغل خانگی نیز تعدادی طرح با اعتبار 400 میلیون ریال تکمیل پرونده و به بانک عامل برای پرداخت تحویل شد.

بحرانی گفت: طرح واکسیناسیون آنفلونزا برای والدین شهدا و جانبازان شیمیایی در محل بنیاد شهید و امر ایثارگران شهرستان کنگان در حال انجام است.

وی افزود: کارت بیمه طلایی به کلیه همسران و والدین و فرزندان شهداء و جانبازان پنج درصد به بالا پس از صدور به آنها تحویل داده می‌شود.

انتهای پیام/2451/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول