اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان تاکید کرد

ایجاد اشتغال پایدار فرزندان شهدا و جانبازان کنگان

فرماندار کنگان بر لزوم ایجاد اشتغال پایدار فرزندان شهدا و جانبازان کنگان تاکید کرد.

ایجاد اشتغال پایدار فرزندان شهدا و جانبازان کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، عباس تبرکی صبح امروز در نشست مسئولان کنگان اظهار داشت: شهرستان کنگان دارای ظرفیت‌های بسیار بالایی برای رشد و توسعه است و باید از این ظرفیت‌ها به نحو مطلوبی بهره ببریم.

وی افزود: حجم و کیفیت خدمات به مردم باید افزایش یابد و مسئولان باید شبانه‌روزی برای رفاه و آسایش مردم در مناطق شهری و روستایی تلاش کنند.

فرماندار کنگان خاطرنشان کرد: دهه فجر از مقاطع حساس و مهم تاریخ ایران است و بدون تردید گرامیداشت این ایام گامی بزرگ در آشنایی جوانان با انقلاب اسلامی ایران است.

تبرکی تصریح کرد: در دهه فجر در کنگان برنامه‌های بسیار خوب و ارزشمندی تدارک دیده‌ایم که به تدریج در سطح مناطق شهری و روستایی برگزار خواهد شد.

فرماندار شهرستان کنگان ضمن تقدیر از خدمات کارکنان بنیاد شهید، خدمت در این نهاد مقدس را عبادت دانست و گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران بهترین است و باید بهترین‌ها در این نهاد مقدس خدمت کنند.

تبرکی با بیان اینکه بنیاد شهید باید بهترین خدمات را به جامعه هدف داشته باشد افزود: خانواده شهدا با صبر و استقامت خود انقلاب و نظام را بیمه کردند.

وی سپس برای رفع برخی کمبودهای این اداره دستوراتی صادر کرد و خواستار همکاری مسئولان با بنیاد شهید شد.

فرماندار کنگان بر لزوم ایجاد اشتغال برای فرزندان شهدا و جانبازان تاکید کرد و اظهار داشت: اشتغال فرزندان جانبازان و شهدا امری لازم است و باید دین خود را به شهدای عظیم‌الشان ادا کنیم.

انتهای پیام/2451/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول