اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان بوشهر خبر داد

بهره‌برداری از ایستگاه 132 کیلوولتی بندر کنگان

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان بوشهر از بهره‌برداری از ایستگاه 132 کیلوولت با اعتبار 35 میلیارد ریال در بندر کنگان خبر داد.

بهره‌برداری از ایستگاه 132 کیلوولتی بندر کنگان

سیدرضا رضوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کنگان اظهار داشت: توسعه برق در شهرستان‌های مختلف استان مورد توجه و تاکید مسئولان قرار دارد و در سال جاری شاهد اجرای برنامه‌های متنوعی در این استان هستیم.

وی افزود: اجرای پروژه‌های مختلف برق‌رسانی به شهرها و روستاهای استان با شتاب و کیفیت مطلوبی در دست اجراست و امیدواریم به اهداف مورد نظر برسیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان بوشهر خاطرنشان کرد: در شهرستان کنگان در سال گذشته و امسال چند طرح بزرگ و زیربنایی در حوزه برق‌رسانی و تکمیل ایستگاه‌های مختلف انجام شده که قابل توجه است.

رضوی تصریح کرد: با تامین به موقع اعتبارات شاهد تسریع در تکمیل پروژه‌ها هستیم و از مسئولان انتظار داریم در این عرصه همکاری داشته باشند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان بوشهر از بهره‌برداری از ایستگاه 132 کیلوولت بندر کنگان خبر داد و افزود: این پروژه بزرگ از محل اعتبارات ملی با اعتباری بیش از 35 میلیارد ریال اجرایی و تکمیل شده است.

رضوی تصریح کرد: این پروژه شامل راه‌اندازی دو دستگاه ترانسفورماتور قدرت با ظرفیت 15 مگا ولت آمپر 132 با فیدر ورودی 20 کیلوولت و چهار فیدر خروجی 20 کیلوولت است.

وی اضافه کرد: در شهرستان کنگان همچنین پروژه برق‌رسانی و احداث ترانس نیز با اعتبار 2.6 میلیارد ریال انجام شده است.

این مسئول گفت: هفته آینده 11 پروژه مهم برق‌رسانی در سطح استان مورد بهره‌برداری رسمی قرار می‌گیرند و مردم می‌توانند از آنها استفاده کنند.

انتهای پیام/2451/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول