اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج سپاه محمد رسول‌الله(ص) شهرستان کنگان خبر داد

برگزاری نخستین یادواره شهدای ورزشکار شهرستان کنگان

فرمانده بسیج سپاه محمد رسول‌الله(ص) شهرستان کنگان از برگزاری نخستین یادواره شهدای ورزشکار شهرستان کنگان خبر داد.

برگزاری نخستین یادواره شهدای ورزشکار شهرستان کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، یاسین اکبا بعد از ظهر امروز در نشست هماهنگی ستاد برگزاری یادواره شهدا اظهار داشت: شهدا با تقدیم جان خود برای حفظ اسلام و تداوم ارزش‌ها تلاش بسیار زیادی کردند.

فرمانده بسیج سپاه محمد رسول‌الله(ص) شهرستان کنگان افزود: شهدای ورزشکار دارای مرام پهلوانی بودند و این چیزی است که امروز ورزشکاران ما به آن نیازمندند و لازم است که این شیوه شهدا مد نظر جوانان و ورزشکاران قرارگیرد.

وی از برگزاری نخستین یادواره شهدای ورزشکار شهرستان کنگان خبر داد و ابراز داشت: علاوه بر بزرگداشت یاد این شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و روح جوانمردی و پهلوانی در بین ورزشکاران از مهم‌ترین اهداف برگزاری این یادواره است.

فرمانده سپاه کنگان خاطرنشان کرد: مقابل گزینه‌های تحریم و زورگویی ابر قدرت‌ها، بصیرت و جوانمردی جوانان گزینه‌های ما در مقابل دشمنان است و البته همه شهدا ورزشکار و جوان بودند آنها علاوه بر قهرمانی در ورزش قهرمان مبارزه با هوای نفس خود نیز بودند.

رئیس بنیاد شهید شهرستان کنگان نیز گفت: خداوند در قران می‌فرمایند که کفار دوست دارند که شما از اسحله و ارزش‌های خود غافل شوید و اگر این اتفاق افتاد دشمن یکباره بر شما حمله می‌کند.

حجت‌الاسلام محمد بحرانی افرود: یکی از زمینه‌هایی که جوانان را بیمه می‌کند شناساندن شهدا و اهداف آنها به جوانان است و این مسولیت ما را سنگین‌تر می‌کند.در واقع یادواره‌های شهدا واکسن هشدار دهنده‌ای است برای اینکه ما ناخواسته در دام دشمن نیفتیم.

بحرانی تصریح کرد: امیدواریم با تدبیر و با برنامه‌ریزی‌های خوب و مناسب یک یادواره در شان و منزلت شهدای ورزشکار برگزار شود اگر چه ما هر چقدر تلاش کنیم نمی‌توانیم ذره‌ای از فداکاری آنها را قدر بدانیم.

انتهای پیام/2451/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول