اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد شهرستان کنگان خبر داد

معافیت 16 فرزند ذکور مددجویان کنگان از خدمت سربازی

رئیس کمیته امداد شهرستان کنگان از معافیت 16 فرزند ذکور مددجویان کنگان از خدمت سربازی خبر داد.

معافیت 16 فرزند ذکور مددجویان کنگان از خدمت سربازی

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، مراد شمس‌الدینی بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان کنگان اظهار داشت: کمیته امداد یک نهاد خدمات‌رسان است و خدمات متنوعی به جامعه هدف ارائه می‌کند.

وی افزود: تنوع خدمات این نهاد در سال جاری نسبت به گذشته بیشتر شده و این امر موجبات رضایتمندی مردم و مراجعه‌کنندگان را به دنبال داشته است.

رئیس کمیته امداد شهرستان کنگان از بهره‌مندی مددجویان کمیته امداد کنگان از وام کار انگیزی خبر داد و تصریح کرد: این وام یکی از خدماتی است که در راستای اشتغال به کار مددجویان کمیته امداد از سوی این نهاد به آنها داده می‌شود.

وی با بیان اینکه در این راستا هشت خانوار از اعطاء وام کار انگیزی کمیته امداد شهرستان کنگان بهره‌مند شدند، خاطر نشان کرد: همچنین در راستای کمک به معیشت خانواده‌ها، تعداد 17 انشعاب رایگان آب و برق به خانواده‌های تحت حمایت داده شد.

وی در ادامه از معافیت 16 فرزند ذکور مددجویان کنگان از خدمت سربازی خبر داد و اظهار داشت: فرزندان مددجویانی که از نعمت پدر محروم هستند و یا با مشکلاتی ناشی از طلاق والدین مواجه شده‌اند مبنی بر عدم استفاده از معافیت دیگر فرزندان در سنوات گذشته، می‌توانند با مراجعه به این نهاد از خدمات معافیت بهره‌مند شوند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کنگان خاطر نشان کرد: در این راستا در ماه‌های اخیر 16 فرزند ذکور مددجویان کنگان از سربازی معاف شدند.

انتهای پیام/2451/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول