اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی کنگان خبر داد

اجرای 300 ویژه‌برنامه فرهنگی تبلیغی در کنگان

رئیس تبلیغات اسلامی کنگان از اجرای 300 ویژه‌برنامه فرهنگی تبلیغی در کنگان خبر داد.

اجرای 300 ویژه‌برنامه فرهنگی تبلیغی در کنگان

حجت‌الاسلام رحیم اهرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کنگان با تبریک دهه فجر اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران ریشه در خواسته‌ها و آرمان‌های دینی، سیاسی و فرهنگی بسیاری از ملل جهان دارد و دگرگونی بزرگی را در عرصه مفاهیم سیاسی و مباحث نظری ایجاد کرد.

وی افزود: انقلاب اسلامی سبب شد ظرفیت‌های جدیدی در نظام بین‌الملل با الهام از آموزه‌های دینی ایجاد شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران به لحاظ ماهیت اسلامی از همان اوایل پیروزی یکی از شعارها و اهداف اصلی خود را یاری رساندن به ملل اسلامی و نیز حرکت در مسیر تحقق امت واحده قرار داد که این اندیشه در کلام امام خمینی (ره ) بارها تجلی پیدا کرد.

اهرمی تصریح کرد: در دهه نخست پیروزی انقلاب اسلامی جریان‌هایی الهام گرفته از انقلاب اسلامی در کشورهایی نظیر الجزایر، مصر، پاکستان، اردن، بحرین، عراق، لبنان، عربستان، ترکیه و دیگر کشورها به‌وجود آمد که هر یک تأثیرات سیاسی قابل توجهی در نظام‌های حاکم بر این کشورها داشته‌اند و هم‌اینک نیز این جریانات به‌صورت احزاب و تشکل‌های سیاسی فعال هستند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی آذرخشی از عاشورای حسینی است اظهار داشت: ایـن جـریان سیاسى یک بار دیگر اسلام را به‌عنوان یک قدرت تعیین‌کننده در جهان مطرح کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان یادآور شد: امام خمینی (ره) که در مکتب تربیتی حضرت سیدالشهداء(ع) رشد یافته بود با تعالیم عاشورایی خویش مردم ایران را متحول ساخت.

وی در ادامه ایثار و فداکاری، امر به معروف و نهی از منکر، مبارزه با علت فساد و ظلم‌ستیزی و طاغوت‌زدایی را از مشترکات حماسه عاشورا و انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد.

رئیس تبلیغات اسلامی کنگان از اجرای 300 ویژه‌برنامه فرهنگی تبلیغی در کنگان خبر داد و ابراز داشت: این برنامه‌ها با حضور روحانیون بومی و اعزامی و در شهرها و روستاهای مختلف برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2451/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول