اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان خبر داد

بهره‌برداری از حوزه علمیه کنگان با اعتبار 43.5 میلیارد ریال

فرماندار کنگان از بهره‌برداری از حوزه علمیه کنگان با اعتبار 43.5 میلیارد ریال در دهه فجر امسال خبر داد.

بهره‌برداری از حوزه علمیه کنگان با اعتبار 43.5 میلیارد ریال

عباس تبرکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کنگان اظهار داشت: ایران اسلامی امروز در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و روز به روز شاهد موفقیت‌های بیشتر این نظام هستیم.

وی با تبریک دهه فجر افزود: بزرگترین دستاورد نهضت امام خمینی (ره)، آشنایی جهانیان با اسلام اصیل بود.

فرماندار کنگان خاطرنشان کرد: امام (ره) جان و دل جهانیان را تسخیر کرد و این دین مبین را از جمود و ایستایی سیاسی و فرهنگی حاکم بر جوامع اسلامی نجات داد و به واسطه انقلاب مهدی گونه خویش، ندای اسلام را بر بام جهان طنین‌انداز کرد.

تبرکی تصریح کرد: ره‌آورد بزرگ دیگر امام (ره) موفقیت ایشان در تأسیس و پایه‌گذاری دولت اسلامی بود که بیداری و هوشیاری افکار عمومی مسلمانان جهان را در پی داشت و حرکت‌ها و نهضت‌های کوچک و ناپیوسته اسلامی، در اثر ندای امام (ره) به جریانی عظیم و فراگیر مبدل شد.

وی بیان کرد: امسال در دهه فجر با تلاش و فعالیت انجام شده چند طرح و پروژه بسیار مهم و تاثیرگذار مورد بهره‌برداری رسمی قرار می‌گیرد که انتظار داریم مورد توجه مردم باشد.

فرماندار کنگان از بهره‌برداری از حوزه علمیه کنگان در دهه فجر امسال خبر داد و افزود: حوزه علمیه کنگان از پروژه‌های بسیار مهم در این شهرستان است که با اعتباری بیش از 43.5 میلیارد ریال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

تبرکی با بیان اینکه این طرح بیش از 3 هزار و 950 مترمربع زیربنا دارد که در دو طبقه احداث شده است، افزود:  100 متر طول دیوارکشی این پروژه است و بیش از 400 مترمربع نیز محوطه‌سازی شده است.

فرماندار کنگان ابراز داشت: امکانات و تجهیزات بسیار مهمی برای احداث این مجموعه مستقر شده و امیدوار هستیم گامی ارزشمند در ترویج فرهنگ اصیل اسلامی برداشته باشیم.

انتهای پیام/2451/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول