اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده انتظامی گیلان:

طرح‌های هدفمند پلیس امنیت جامعه را ارتقا می‌دهد

جانشین فرمانده انتظامی گیلان گفت: با هدفمندسازی طرح‌های پلیسی امنیت جامعه ارتقا می‌یابد.

طرح‌های هدفمند پلیس امنیت جامعه را ارتقا می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت بخشعلی کامرانی‌صالح عصر امروز در نشست ساماندهی طرح‌های پاکسازی نقاط‌ آلوده این شهرستان در ستاد انتظامی پلیس گیلان اظهار کرد: با تشدید اقدام‌ها و هدفمندسازی طرح‌های پلیسی، امنیت را در جامعه ارتقا می‌دهیم.

به گفته وی، برطرف شدن نگرانی‌های مردمی درباره ناهنجاری‌ها موجب ارتقای احساس امنیت در جامعه می‌شود.

وی کسب نظر مردمی، شناسایی جغرافیای دقیق جرم را قبل از اجرای عملیات پلیسی از اولویت‌های اصلی وظایف پلیس برشمرد و افزود: برای رسیدن به اهداف مشخص باید عملیات پاکسازی را به صورت دقیق به مرحله اجرا درآورد.

جانشین فرمانده انتظامی گیلان پاکسازی نقاط آلوده منطقه رشت را به دلیل تراکم جمعیتی و وجود حاشیه‌نشینی مهم دانست و تصریح کرد: طرح‌های پاکسازی نقاط آلوده رشت را تا کسب نتیجه استمرار می‌دهیم.

وی ارتقای احساس امنیت جامعه را در ملموس بودن حضور به موقع پلیس در صحنه عنوان کرد و از روسای پلیس‌های تخصصی و فرمانده انتظامی رشت خواست تا نقاط آلوده را دقیقاً شناسایی کرده و ضمن پاکسازی و برخورد با مجرمان محیط را برای اشخاص ناهنجار ناامن کنند.

کامرانی‌صالح خاطرنشان کرد: فعالیت موثر پلیسی، تعامل سازمان‌ها و دستگاه‌های امنیتی، فرهنگی و آموزشی، احساس مسئولیت در جامعه افزایش احساس امنیت را به دنبال دارد.

وی از مردم گیلان خواست تا ضمن همکاری با پلیس در امنیت جامعه مشارکت داشته باشند و اخبار و اطلاعات خود را مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/2300/ت20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول