اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر خمینی شهر:

امنیت امروز کشور مدیون خون شهدا و جانبازان است

رئیس شورای شهر خمینی شهر گفت: امنیت امروز کشور مدیون خون شهدا و جانبازان است.

امنیت امروز کشور مدیون خون شهدا و جانبازان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سید علی صالح درخشان ظهر امروز در دیدار با جانبازان آسایشگاه امام حسین(ع) خمینی شهر، اظهار کرد: در سایه حفظ امنیت حاکم در کشور، مردم ما در آرامش کامل زندگی می‌کنند، اما برخلاف کشور ما مردم کشورهای همسایه امیدی برای زندگی امنیت جانی و مالی خود و خانواده خود ندارند.

وی با تأکید بر اینکه موضوع حفظ امنیت و آرامش در کشور یکی از موضوعات مهم روز ما است، گفت: کشور ایران و مردم ما حفظ امنیت امروز خود را مدیون فداکاری جانبازان و خون شهدا هستند، جانبازان و شهدای انقلاب سلامتی و جان خود را برای حفظ امنیت امروز ما اهدا کردند.

رئیس شورای شهر خمینی شهر با بیان اینکه امنیت کشور حاصل جانبازی ایثارگران و رزمندگان دوران دفاع مقدس است، گفت: همه مردم و مسئولان موظفند جان فشانی و فداکاری جانبازان به فراموشی نسپارند و با قدردانی به مقام آنها و جایگاه خانواده شهدا و جانبازان احترام بگذارند.

وی افزود: همه مردم و مسئولان وظیفه دارند با همراهی و همدلی با جانبازان بخشی از درد و رنج دوره جانبازی آنها را تسکین دهند، ما در قبال جانبازان وظیفه خدمتگذاری داریم و خود را مدیون آنها می‌دانیم.

صالح ابراز امیدواری کرد: مدیریت شهر و شهرستان حل مشکلات و مسائل جانبازان و خانواده شهدا را در اولویت امور خود قرار دهد با جدیت پیگیر حل مشکلات آنها خواهند بود. 

به گزارش فارس، در این دیدار موضوعات و درخواست‌ها از جمله کمک و حمایت شهرداری و شورای شهر از احداث سالن ورزشی ایثار ویژه خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران، مناسب سازی اختصاص یک دستگاه اتوبوس  واحد برای تردد جانبازان و معلولان شهر مطرح مورد بررسی قرار گرفت.

لازم به ذکر در این دیدار علی اصغر حاج حیدری شهردار خمینی شهر، مهندس بهروز هارونی یکی از اعضای شورای شهر در دیدار حضور داشتند.

انتهای پیام/2301/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول