اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده قرارگاه صاحب‌الزمان (عج) سپاه پاسداران:

عزت و امنیت ایران اسلامی حاصل خون شهدا است

فرمانده قرارگاه صاحب‌الزمان (عج) نیروی زمینی کل سپاه پاسداران گفت: عزت و امنیت ایران اسلامی حاصل خون شهدا است و 22 بهمن‌ماه نیز گشایش خداوند برای ملت ایران بود.

عزت و امنیت ایران اسلامی حاصل خون شهدا است

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، علی‌اکبرنژاد صبح امروز در یادواره شهدای روستای کوسه‌زر بخش مرکزی این شهرستان با اعلام اینکه انقلاب اسلامی ایران یکی از گشایش‌های تاریخ بشریت بود، گفت: این انقلاب از انقلاب‌های بزرگ دنیا است که هم‌اکنون از سر سفره آن بهره‌مند بوده و هستیم البته شهدا نیز به طور کامل از این سفر استفاده کردند.

وی ادامه داد: شهدا توانستند با اهدای خون خود با از خودگذشتگی و ایثار دستاوردهای بزرگی را رقم بزنند و برای همیشه جاوید و زنده بمانند.

فرمانده قرارگاه صاحب‌الزمان (عج) نیروی زمینی کل سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه هرچند در انقلاب اسلامی همه اجانب و نیروهای استکباری دنیا مقابل ایران بسیج شدند ولی همیشه دست خدا با ما بود، تصریح کرد: خداوند در قرآن کریم نیز اشاره دارند که اگر خداوند بخواهد کسی را حمایت کند هیچ‌کس توان مقابله با آن را ندارد و اگر خدا بخواهد کسی را ذلیل و خوار کند کسی نمی‌تواند آن را بلند کرده و از ذلت به عزت برساند و این مهم در مقاطع مختلف تاریخ ایران و اسلام به فراوانی دیده شده است.

فرمانده قرارگاه صاحب‌الزمان (عج) نیروی زمینی کل سپاه پاسداران عنوان کرد: به عنوان نمونه در دوره قاجاریه ایران بالاترین ذلت‌ها را دید ولی در 22 بهمن‌ماه با گشایش عظیمی که خداوند ایجاد کرد امروزه با عزت، سربلندی، اقتدار و صلابت در مقابل تمام کفر و استکبار ایستاده‌ایم و راه خود را ادامه می‌دهیم.

اکبرنژاد با ابراز اینکه بزرگترین سلامتی یک جامعه امنیت آن است، گفت: در سایه امنیت می‌توان امورات را پیگیری کرد و دست به ارتزاق خود و خانواده زد.

انتهای پیام/86012/م20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول