اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اصفهان:

پرهیز از نگاه امنیتی، هنر مدیریت سیاسی است

استاندار اصفهان گفت: هنر مدیریت سیاسی این است که از امنیتی کردن موضوعات اجتناب کرده و تلاش کند مقوله‌های امنیتی، حراستی را با روش‌های علمی و کارشناسی به مقوله‌های غیرامنیتی تبدیل کند.

پرهیز از نگاه امنیتی، هنر مدیریت سیاسی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی استانداری اصفهان، رسول زرگرپور در جلسه تکریم و معارفه مدیرکل امنیتی، انتظامی استانداری با اشاره به اهمیت مقوله امنیت اظهار کرد: مقوله امنیت یک مقوله پر ابهام، چند وجهی و سیال است و در این مورد نمی‌توان درباره این واژه به صورت دقیق اظهار نظر کرد، لذا بیشتر در مورد احساس امنیت صحبت می‌شود که آن هم بسیار پیچیده است، زیرا به برداشت‌های داخلی اشخاص بر می‌گردد.

استاندار اصفهان افزود: امنیت در واقع آخر خط حوزه‌های مختلف است، بدین معنا که اگر 5 حوزه اساسی شامل سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و انتظامی کار خود را خوب انجام دهند امنیت ایجاد می‌شود و چنانچه این حوزه در اجرای مأموریت‌های خود به هر دلیلی موفق نباشند ناامنی به وجود می‌آید.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه در کشور جمهوری اسلامی نیروهای امنیتی کارهای خوبی از خود به جای گذاشته‌اند تأکید کرد: هنر مدیریت این است که یک مقوله امنیتی، حراستی را به یک مقوله غیرامنیتی، حراستی تبدیل کند، لذا بایستی همیشه با این سمت و سو حرکت نماییم که از امنیتی کردن موضوعات اجتناب شود.

استاندار اصفهان تصریح کرد: به همین دلیل حوزه امنیتی، انتظامی از حوزه‌های مهم و اساسی است، زیرا آنچه اهمیت دارد این است که به گونه‌ای عمل شود که مسائل قبل از آنکه به حوزه امنیتی برسد حل و فصل شود.

این مقام مسئول با اظهار خرسندی از پیگیری امور به صورت کارشناسی شده در دفتر امنیتی، انتظامی استانداری، از تلاش‌ها و کوشش‌ها و زحمات مدیرکل سابق این دفتر تقدیر و تشکر نمود.

زرگرپور با اشاره صریح به این نکته که مسائل امنیتی، مسائل گسیخته نیست بلکه یک مجموعه مستمر و طولانی است خواستار مشی علمی و کارشناسی در پرداختن به مقولات امنیتی توسط مدیر کل جدید امنیتی، انتظامی استانداری شد.

شایان ذکر است در این جلسه سید مجتبی ایزدی به عنوان مدیرکل امنیتی، انتظامی استانداری معرفی و از زحمات محمد رضا جان‌نثاری مدیرکل سابق تقدیر و تشکر شد.

انتهای پیام/2301/ل/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول