اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جم:

سرقت‌های اخیر امنیت جم را به خطر انداخته است

امام جمعه جم گفت: سرقت‌های اخیر امنیت جم را به خطر انداخته است.

سرقت‌های اخیر امنیت جم را به خطر انداخته است

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، حجت‌الاسلام محمد گنجی در خطبه‌های امروز نماز جمعه جم با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: رعایت تقوا و پرهیزگاری در زندگی موجبات سعادت انسان در دنیا و آخرت می‌شود.

وی در ادامه با تبریک ایام‌الله دهه فجر افزود: شخصیت بالای امام خمینی(ره) و مدیریت ارزشمند ایشان در قبل و بعد از پیروزی انقلاب موجبات موفقیت این حرکت اصیل مردمی شد و روز به روز شاهد موفقیت‌های بیشتر این نظام هستیم.

امام جمعه جم خاطرنشان کرد: مدیریت دینی امام عظیم‌الشان راحل توانست انقلاب را رهبری کند و به پیروزی نهایی برساند.

گنجی تصریح کرد: امام خمینی(ره) قبل از ورود به میهن شورای انقلاب را تشکیل شد و پس از ورود به کشور نیز دولت موقت را راه‌اندازی کرد که این امر موجبات تثبیت نظام شد.

وی با مقایسه انقلاب اسلامی ایران با سایر انقلاب‌های منطقه گفت: انقلاب‌های زیادی در گذشته و همچنین در سال‌های اخیر شکل گرفته که هر کدام در درازمدت با مشکل مواجه شدند ولی این انقلاب با مدیریت بی‌نظیر امام (ره) و با حمایت مردم مومن و انقلابی هر روز مستحکم‌تر شده است.

امام جمعه جم در خطبه دوم نیز با اشاره به 16 بهمن ماه سالروز تشکیل مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: مجمع تشخیص مصلحت نظام نقش مهمی در نظام داشته و دارد و جایگاه این مجمع بسیار رفیع است.

گنجی یادآور شد: باید دستاوردهای انقلاب اسلامی را حفظ کنیم و نهال پراستعدادی که در خاک سرشار از استعداد به درختی تنومند تبدیل شده را حفاظت کنیم.

وی اضافه کرد: نظام اسلامی از ابتدای شکل‌گیری تاکنون مورد هجوم دشمنان قرار گرفته و با هوشیاری و بصیرت مردم و با وجود ولایت فقیه هیچ دشمنی نتوانسته در برابر نظام اسلامی عرض اندام کند.

گنجی تاکید کرد: منکر سختی‌ها و مشکلات نیستیم ولی این نظام با وجود سخت‌ترین و شدیدترین تحریم‌ها و تهدیدات روی پای خود ایستاده و باید همواره از نظام دفاع کنیم.

وی در ادامه بر لزوم مشارکت بیشتر مردم و مسئولان در برنامه‌های دهه فجر تاکید کرد.

گنجی همچنین با توصیه به مسئولان گفت: به فکر خدمت به مردم باشید و به پست و جایگاه مدیریتی فکر نکنید و بیشتر به دنبال رضایت‌مندی مردم باشید.

وی ابراز داشت: مسئولان باید به شکل جهادی و به صورت شبانه‌روزی کار کنند و نباید کم‌کاری و اهمالی داشته باشند.

امام جمعه جم با اشاره به برخی مشکلات امنیتی در جم افزود: در هفته‌های اخیر سرقت‌های زیادی در جم انجام شده و امنیت مردم به خطر افتاده که از شورای تامین و نیروی انتظامی انتظار داریم امنیت پایدار را برقرار و خواسته مردم را محقق کنند.

انتهای پیام/2451/ت40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول