اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان جنوبی:

زمینه ارتقای فرمانداری طبس فراهم است

معاون استاندار خراسان جنوبی گفت: فعلاً نمی‌توانم زمانی را برای رفع مشکل و تحقق امتیازهای فرمانداری ویژه طبس تعیین کنم، چون این موضوع در اختیار ما نیست؛ اما زمینه این ارتقا فراهم است و ما هم در راستای تسریع آن تلاش می‌کنیم.

زمینه ارتقای فرمانداری طبس فراهم است

به گزارش خبرگزاری فارس از طبس، خبرنگاران طبس برای شرکت در نشست تخصصی اصحاب رسانه خراسان جنوبی به بیرجند سفر کردند که علی‌محمد گلستانی‌فرد در حاشیه‌ این نشست و در پاسخ به این سؤال خبرنگار فارس که با الحاق طبس به استان خراسان جنوبی، موضوع ارتقای فرمانداری طبس به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه نیز به تصویب رسیده است، اما تاکنون جز تغییر تابلوی فرمانداری، اختیار و امتیاز ویژه‌ای تفویض نشده است؛ مشکل کار کجاست و تا چه زمانی این مشکل برطرف می‌شود؟، اظهار داشت: این مشکل تنها مختص به شهرستان طبس نیست و تا الان حدود 27 یا 28 شهرستان دیگر که مصوبه‌ دولت مبنی بر ارتقا به فرمانداری ویژه را دریافت کرده‌اند هم این مشکل را دارند.

وی ادامه داد: در جریان این ارتقا باید از نظر تشکیلات، اختیارات و همچنین امکانات ارتقا صورت گیرد که ظاهراً در مصوبه‌ اولیه‌ دولت نکته‌ای وجود داشته که مانع از انجام این ارتقا در تمام فرمانداری‌های ویژه‌ی کشور شده است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان جنوبی افزود: رایزنی‌های فراوانی در سطح کشور برای رفع این مشکل در حال انجام است، از جمله اینکه در مورد فرمانداری ویژه طبس مکاتبات زیادی در دولت قبل و دولت فعلی با وزارت کشور انجام شده است و حتی در هفته‌ گذشته نیز نامه‌ای در این مورد با امضای استاندار خراسان جنوبی برای وزارت کشور ارسال شد.

وی تصریح کرد: فعلاً نمی‌توانم زمانی را برای رفع این مشکل و تحقق امتیازها و اختیارات فرمانداری ویژه طبس تعیین کنم، چون موضوع در اختیار ما نیست و بستگی به رایزنی‌های مرکز دارد، اما زمینه‌ این ارتقا کاملاً فراهم است و ما هم در راستای تسریع این موضوع تلاش می‌کنیم.

انتهای پیام/90001/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول