اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان خراسان‌جنوبی خبر داد

درخشش 7 اثر از اعضای کانون پرورش فکری خراسان‌جنوبی در مسابقات بین‌المللی

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌جنوبی گفت: در سال جاری هفت اثر از آثار اعضای کانون پرورش فکری کودکان استان در مسابقات بین‌المللی برگزیده شد.

درخشش 7 اثر از اعضای کانون پرورش فکری خراسان‌جنوبی در مسابقات بین‌المللی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، عبدالرضا صمدی ظهر امروز در حاشیه نشست خبری اظهار داشت: در حال حاضر 12 مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خراسان جنوبی فعال است.

وی با بیان این‌که 12 کتابخانه ثابت زیر نظر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی فعالیت می‌کنند، تصریح کرد: همچنین چهار کتابخانه سیار روستایی در بشرویه، بیرجند، قاینات و طبس و یک کتابخانه سیار شهری در بیرجند زیر نظر این کانون فعالیت می‌کنند.

مشارکت 18 هزار اعضای کانون پرورش فکری خراسان‌جنوبی در برنامه‌های دهه فجر

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی اذعان داشت: برای اجرای برنامه‌های دهه فجر امسال بیش‌از 18 هزار عضو کودک و نوجوان کانون‌های پرورش فکری در خراسان جنوبی مشارکت دارند.

صمدی از ایجاد مجموعه‌ای با موضوع شیوه‌های کتاب و کتاب‌خوانی توسط مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی تا پایان امسال خبر داد و افزود: این مجموعه کمک خوبی برای خانواده‌های در رابطه با پرورش فرهنگ کتاب‌خوانی و تشویق کودکان برای کتاب و کتاب‌خوانی است.

وی با بیان این‌که بیش‌از 200 انیمیشن به مناسبت دهه فجر امسال برای کودکان تولید شده است، یادآور شد: پیشرفت‌های خوبی در زمینه تولید انیمیشن توسط کودکان در کانون‌‌های پرورش فکری خراسان جنوبی صورت گرفته است.

دعوت اعضای کانون پرورش فکری خراسان جنوبی در 28 فراخوان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی متذکر شد: در سال جاری سه کالای فرهنگی توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی عرضه شده است.

صمدی با بیان این‌که در سال جاری کودکان و نوجوانان کانون‌های پرورش فکری خراسان جنوبی در 28 فراخوان برای شرکت در مسابقات هنری و فرهنگی بین‌المللی، کشوری و استانی دعوت شده‌اند، اضافه کرد: از این تعداد 10 فراخوان بین‌المللی، تعداد 9 فراخوان کشوری و 9 فراخوان استانی بوده است.

وی یادآور شد: برای شرکت در این فراخوان‌ها یک‌هزار و 76 اثر تاکنون به کانون پرورش فکری خراسان جنوبی رسیده که از این تعداد 275 اثر برای شرکت در مسابقات بین‌المللی، 280 اثر برای شرکت در مسابقات کشوری و 522 اثر برای شرکت در مسابقات استانی بوده است.

برگزیده شدن 8 اثر اعضای کانون پرورش فکری خراسان‌جنوبی در مسابقات کشوری

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی با بیان این‌که تاکنون 770 اثر در بخش مسابقات بین‌المللی، کشوری و استانی از خراسان جنوبی ارسال شده است، افزود: از این تعداد 86 اثر به مسابقات بین‌المللی، 162 اثر به مسابقات کشوری و 522 اثر به مسابقات استانی ارسال شده است.

صمدی تصریح کرد: در بخش مسابقات بین‌المللی، کشوری و استانی 60 اثر از اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی برگزیده شده است.

وی ادامه داد: از این تعداد هفت اثر در مسابقات بین‌المللی، هشت اثر در مسابقات کشوری و 45 اثر در مسابقات استانی حائز رتبه‌های نخست شده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: صدیقه‌سادات ترحمی از مرکز قاین برنده جایزه طلای ششمین مسابقه بین‌المللی نقاشی کودکان و نوجوانان، ابوالفضل طهامی از مرکز بشرویه برنده دیپلم افتخار پانزدهمین نمایشگاه نقاشی بلغارستان 2013، زهرا حمامی‌زاده از مرکز بشرویه و فاطمه خسروی از مرکز شماره یک بیرجند برنده دیپلم افتخار هشتمین مسابقه نقاشی بلاروس 2013، مینا نصراللهی  و شروین یکتا‌پور از مرکز قاین برنده دیپلم افتخار چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی نقاشی هنرهای زیبا لیدیسه چک 2013 شدند.

انتهای پیام/22481/ق40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول