اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مراسمی با حضور قائم مقام سازمان میراث فرهنگی

محمدابراهیم فروزانی مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان بوشهر شد

سر انجام پس از کش و قوس‌های فراوان، ابراهیم فروزانی از نیروهای جوان و بومی استان بوشهر، به عنوان مدیرکل میراث فرهنگی بوشهر معرفی شد.

محمدابراهیم فروزانی مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان بوشهر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، صبح امروز مراسم تودیع و معارفه مدیران کل سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان بوشهر با حضور قائم مقام سازمان میراث فرهنگی، معاون استاندار بوشهر و جمعی از مدیران و مسئولان محلی در سالن اجتماعات اداره کل محیط زیست بوشهر برگزار شد.

در این مراسم محمدابراهیم فروزانی به عنوان مدیرکل میراث فرهنگی بوشهر معرفی از زحمات ابراهیمی سرپرست سابق میراث فرهنگی بوشهر قدردانی شد.

محمد ابراهیم فروزانی از نیروهای جوان و تحصیلکرده استان بوشهر است که سال‌ها در شهرداری بندر بوشهر به عنوان معاون شهرسازی و در چندین مقطع نیز به عنوان سرپرست مشغول به کار بوده است.

وی قبل از اینکه مدیرکل میراث فرهنگی شود به عنوان معاون شهرسازی شهرداری بوشهر مشغول به کار بود و امروز رشمان مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان بوشهر شد.

اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان بوشهر در چند سال اخیر همواره با مشکلاتی در ارتباط با انتخاب مدیر کل دست به گریبان بوده به طوری که در آخرین عزل و نصب، پس از انتصاب سعید آزاد شهرکی(شهردار فعلی بوشهر) به عنوان مدیرکل میراث فرهنگی از سوی استاندار، اما سه ماه بعد از سمت خود برکنار شد تا ابراهیمی سرپرست میراث فرهنگی بوشهر شود.

انتهای پیام/66006/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول