اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آغاز دور برگشت لیگ برتر کاراته صورت می‌گیرد

جدال بانوان کاراته‌کای قمی با رقبای تهرانی و زنجانی

تیم بانوان هیئت کاراته استان قم در آغاز پیکارهای دور برگشت لیگ برتر کاراته بانوان باشگاه‌های کشور در 2 رقابت حساس به مصاف حریفان می‌رود.

جدال بانوان کاراته‌کای قمی با رقبای تهرانی و زنجانی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، نیم فصل دوم پیکارهای لیگ برتر کاراته قهرمانی بانوان باشگاه‌های کشور در حالی در آخرین جمعه دی‌ماه سال 92 برگزار می‌شود که تیمی متشکل از کاراته‌کاهای بومی با نام هیئت کاراته به نمایندگی از قم در این رقابت‌ها حضور دارد.

اگرچه کاراته قم در بخش بانوان هنوز نتوانسته است آنچنان که باید و شاید خود را به سطح اول کاراته کشور و موفقیت‌های مردان کاراته‌کای قمی برساند اما تلاش و تکاپوی قابل توجهی در هیئت کاراته قم برای پویایی بیشتر این رشته به چشم می‌خورد و حضور در لیگ برتر یکی از اقدامات مهم هیئت کاراته استان قم در این زمینه محسوب می‌شود.

بانوان کاراته‌کای استان قم در حالی امسال در لیگ برتر کاراته بانوان باشگاه‌های کشور حضور دارند که نیم فصل نخست را به هیچ عنوان با نتایج خوبی به پایان نرساندند زیرا آن‌ها علاوه بر اینکه در هیچ یک از رقابت‌های خود موفق به کسب امتیاز نشدند بلکه تمام مسابقات را با شکست به پایان بردند.

حالا قرار است بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون کاراته کشورمان دیدارهای نیم فصل دوم لیگ برتر کاراته بانوان از روز جمعه 27 دی‌ماه آغاز شود و تیم بانوان هیئت کاراته قم نیز 2 مسابقه بسیار حساس با رقبای تهرانی و زنجانی پیش رو دارد.

دیدارهای هفته نخست از دور برگشت لیگ برتر کاراته بانوان روز جمعه هفته جاری در سالن شهید کبکانیان تهران برگزار می‌شود و در حالی با انجام هشت دیدار پیگیری خواهد شد که در گروه نخست و در مرحله اول تیم کاراته بانوان شهرداری سیرجان به مصاف باشگاه مقاومت می‌رود و تیم کاراته بانوان باشگاه حامی با تعاونی ولیعصر(عج) مبارزه می‌کند.

همچنین در همین گروه و در مرحله دوم، تیم کاراته بانوان باشگاه حامی با هیئت کاراته مرکزی و تعاونی ولیعصر (عج) با باشگاه مقاومت مبارزه خواهند کرد ضمن اینکه در گروه دوم و در مرحله اول، شهرداری باقرشهر با مس کرمان دیدار می‌کند و تیم بانوان هیئت کاراته قم با هیئت کاراته تهران به رقابت خواهد پرداخت.

این در حالی است که در مرحله دوم تیم بانوان هیئت کاراته قم با شهرداری زنجان مبارزه خواهد کرد و تیم هیئت کاراته تهران مقابل مس کرمان صف‌آرایی می‌کند ضمن اینکه هم‌اکنون در گروه یک تیم مقاومت بسیج و در گروه 2 هیئت کاراته تهران صدرنشین هستند.

انتهای پیام/78002/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول