اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه فجر صورت می‌گیرد

برگزاری جشنواره کتیبه‌های سفالی در کانون پرورش فکری تویسرکان

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تویسرکان از برگزاری جشنواره کتیبه‌های سفالی با موضوع شعارهای انقلاب در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در دهه فجر خبر داد.

برگزاری جشنواره کتیبه‌های سفالی در کانون پرورش فکری تویسرکان

مریم خراسانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان، اظهار کرد: دهه فجر یادآور ایثار و ایستادگی ملت جهادگر ایران، در برابر طاغوت و استکبار جهانی است.ترویج حماسه‌سازی و وحدت کلمه مردم ایران در سی و پنج سال استقامت بزرگ‌ترین ابزار در برابر هجمه نرم دشمنان است.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تویسرکان ابراز کرد: نهادینه کردن فرهنگ شهادت در بین نسل جوان امری واجب و ضروری است پس این مهم باید مد نظر همه نهادها باشد.

وی با اشاره به اینکه بزرگداشت دهه فجر بهترین فرصت برای آمیختگی روح و جسم کودک و نوجوان با آرمان‌ها و اهداف امام(ره) است، تصریح کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تلاش دارد با استفاده بهینه از این فرصت، برنامه‌های غنی و هدفمند را در دهه باشکوه فجر اجرا کند.

خراسانی فضاسازی لحظه ورود امام خمینی(ره) به کشور، برپایی کارگاه‌های ادبی، نقاشی، قصه‌گویی، روایت وقایع انقلاب و معرفی شخصیت بنیانگذار انقلاب اسلامی را از برنامه‌های ایام فجر در کانون برشمرد.

وی به برگزاری جشنواره کتیبه‌های سفالی با موضوع شعارهای انقلاب با همکاری میراث فرهنگی و آموزش و پرورش در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پرداخت و گفت: مسابقه ساخت کارت‌پستال با استفاده از وسایل دورریختنی توسط دانش‌آموزان در این ایام اجرا می‌شود.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تویسرکان با اشاره به برگزاری جشنواره قرآن با همکاری تبلیغات اسلامی در کانون، فروش محصولات کانون نظیر کتاب، اسباب‌بازی ... برگزاری جشن بزرگ انقلاب با حضور اعضا و دانش‌آموزان مدارس را از دیگر برنامه‌های دهه فجر عنوان کرد.

وی در پایان از برگزاری برنامه‌های ویژه دهه فجر در کانون‌ پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرهای سرکان و فرسفج خبر داد.

انتهای پیام/89010/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول