اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل کانون پرورش فکری خوزستان خبر داد

برگزاری برنامه‌های دهه فجر کانون پرورش فکری در 27 شهر خوزستان

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان از برنامه ریزی کانون برای اجرای باشکوه سی و پنجمین سالگرد دهه فجر انقلاب اسلامی در 27 شهر استان برای کودکان و نوجوانان خبر داد.

برگزاری برنامه‌های دهه فجر کانون پرورش فکری در 27 شهر خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، عبدالنبی شاکریان ظهر امروز در نخستین جلسه کمیته کودک و نوجوانان سی و پنجمین سالگرد دهه فجر انقلاب اسلامی که با حضور سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان و نمایندگان کمیته امداد امام خمینی (ره)، صدا و سیمای مرکز خوزستان و جمعی از کارشناسان کانون در دفتر روابط عمومی کانون برگزار شد، از پیش بینی اجرای بیست عنوان برنامه فرهنگی، هنری و ادبی ویژه این ایام در 50 مرکز ثابت کانون در سراسر استان سخن گفت.

وی شهرهای اهواز، ایذه، آغاجاری، بهبهان، باغملک، ماهشهر، رامشیر، امیدیه، بندر امام، هندیجان، آبادان، خرمشهر، حمیدیه، سوسنگرد، بستان، ملاثانی، شوشتر، دزفول، اندیمشک، لالی، مسجد سلیمان، گتوند، رامهرمز، شوش، هویزه، شادگان و هفتگل را از جمله شهرهایی معرفی کرد که کانون در مراکز خود برای کودکان و نوجوانان برنامه‌های متناسب با این ایام را توسط مربیان و کارکنان پرتلاش خود اجرا خواهد کرد.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در ادامه این جلسه از سازمان‌های عضو این کمیته خواست تا در خصوص ارایه ایده‌های در مورد برنامه‌های مشترک دهه فجر طرح‌های خود را ارائه دهند تا در راستای هرچه باشکوه تر برگزار شدن این مناسبت گام‌های بلندی برداشته شود.

انتهای پیام/72001/س10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول