اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نهمین همایش ادبی کانون پرورش فکری ابهر برگزار شد

نهمین همایش ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان ابهر برگزار شد.

نهمین همایش ادبی کانون پرورش فکری ابهر برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، نهمین همایش ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان ابهر ظهر امروز با حضور کودکان و نوجوانان این شهرستان برگزار شد.

این همایش به مناسبت زنده نگهداشتن آداب و رسوم کهن ایران با حضور 76 نفر از اعضای فعال ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان ابهر و اولیای آنها برگزار شد.

همایش ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با هدف تشویق اعضای فعال ادبی و ارزش نهادن به نوشته‌های خلاق آنها و آشنایی با آثار فاخر ادبی و نویسندگان بزرگ برگزار شد.

در این مراسم مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان ابهر ضمن تشکر از حضور اعضا و اولیای آنها در این همایش اظهار داشت: این همایش آغازی برای موفقیت‌های اعضا در آینده است.

فاطمه الهیاری با اشاره به اینکه در این همایش بیست نفر از اعضای دختر و پسر فعال ادبی آثار خود را ارائه می‌کنند، گفت: نمایش فیلم «آرزوی بزرگ» و کلیپ شاعرانه، مسابقه بادکنک‌ها و اجرای موسیقی زنده توسط اعضا از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای کودکان است.

همچنین در ادامه این همایش فاطمه مهرابی یکی از شاعران شهر ابهر پس از معرفی کتاب خود به نام «یکشنبه‌های در مه» با بیانی ساده و زیبا برای کودکان و نوجوانان از نوشتن شعر و دنیای زیبای آن‌ها سخن گفت و از آثار زیبای کودکان و تلاش آنها برای نوشتن تقدیر کرد و بیان داشت: کودکان و نوجوانان همه تلاش خود را برای دیدگاه بهتر به دنیای پیرامون و مطالعه بیشتر آثار ادبی به کار گیرند.

در ادامه این همایش به همه اعضایی که در این همایش آثار خود را ارائه کردند و همچنین به برندگان مسابقات کتابخوانی مرکز لوح سپاس و هدایایی اهدا شد.

انتهای پیام/73008/ک20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول