اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط مدیر کل کانون پرورش فکری مطرح شد

تشریح برنامه‎های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در دهه فجر

برنامه‎های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در دهه فجر تشریح شد.

تشریح برنامه‎های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران ویژه‎برنامه‎های دهه فجر این کانون را تشریح و اظهار کرد: فعالیت برای کودکان و نوجوانان در این ایام فرصتی گران‌بها به منظور تبیین و ترویج ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

وی افزود: کمیته کودک و نوجوان در شهرستان‌های استان اصفهان نیز با قوت به فعالیت‌های خود ادامه داده و با همکاری تمامی اعضا سعی بر برگزاری برنامه‌هایی مشترک، باکیفیت و شاد برای کودکان و نوجوانان داشته باشند.

عسگری‌فر ادامه داد: فضاسازی مراکز فرهنگی هنری کانون، شرکت در برنامه 12 بهمن در گلستان شهدا با حضور اعضای مراکز شهر همراه با گل باران تمثال امام (ره)، برپایی جشن انقلاب، دیدار با خانواده معظم شهدا و جانبازان انقلاب اسلامی و برپایی 10 نمایشگاه مشترک مراکز کانون با موضوع دهه فجر از برنامه‎های کانون پرورش فکری در دهه فجر است.

وی ادامه داد: برپایی نمایشگاه انقلاب، همایش اعضا و مربیان با موضوع تصویرسازی شعرهای انقلاب، نمایشگاه آثار مربیان مراکز با موضوع انقلاب و مفاهیم دینی، برگزاری غرفه‌های هنری، ادبی و فرهنگی در نمایشگاه‌های پیش‌بینی‌شده، برپایی غرفه فرهنگی هنری، همایش نمایشنامه خوانی در قالب مسابقه، برگزاری شب شعر انقلابی نیز در دهه فجر در کانون‎های پرورش فکری برگزار می‎شود.

به گزارش فارس، تشکیل کارگاه‌های نقد شعر و داستان، برگزاری مسابقه کارت‌پستال‌سازی با موضوع انقلاب، آذین‌بندی و چراغانی مهدهای کودک و برپایی نمایشگاه آثار کودکان در مهدهای کودک، نواختن زنگ انقلاب در مهد کودک با حضور مدیرکل محترم سازمان، حضور کودکان مهدهای کودک در گلزار شهدا و گل باران تمثال مبارک حضرت امام (ره) و زیارت قبور شهدا، اجرای واحد کار دهه فجر در کلیه مهدهای کودک، برگزاری جشنواره قرآنی فرهنگی (نسیم بهشت) با همکاری موسسه مهد قران جهت کودکان 6-3 سال در 7 رشته، معرفی شخصیت‌های دوران انقلاب و نهضت مردمی ایران با موضوع خاطرات انقلاب، دیدار کودکان به همراه والدین و مربیان در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن‌ماه از دیگر برنامه‎های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در دهه فجر است.

انتهای پیام/63019/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول