اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب

برنامه‌های مراکز کانون پرورش فکری خوزستان در دهه فجر اعلام شد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، برنامه‌های کانون در سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را اعلام کرد.

برنامه‌های مراکز کانون پرورش فکری خوزستان در دهه فجر اعلام شد

عبدالنبی شاکریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: روح حاکم بر برنامه‌های اجرایی دهه فجر، مردمی بودن و مشارکت دادن اقشار مختلف جامعه به خصوص کودکان و نوجوانان در این برنامه‌هاست و این حضور باید با هدف آشنایی و بصیرت نسل جدید با دستاوردهای انقلاب اسلامی صورت بگیرد. 

وی از برنامه‌ریزی کانون برای اجرای باشکوه سی و پنجمین سالگرد دهه فجر انقلاب اسلامی در 27 شهر استان برای کودکان و نوجوانان سخن گفت و افزود: به همین منظور مراکز کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در شهرهای اهواز، ایذه، آغاجاری، بهبهان، باغملک، ماهشهر، رامشیر، امیدیه، بندر امام، هندیجان، آبادان، خرمشهر، حمیدیه، سوسنگرد، بستان، ملاثانی، شوشتر، دزفول، اندیمشک، لالی، مسجد سلیمان، گتوند، رامهرمز، شوش، هویزه، شادگان و هفتگل همزمان با این ایام با برنامه‌های ویژه و متنوع میزبان کودکان و نوجوانان خواهد شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، هدف از اجرای این برنامه‌ها را گرامی‌داشت دهه فجر و آشنا کردن کودکان و نوجوانان با حوادث و وقایع انقلاب اسلامی ایران معرفی کرد.

وی در ادامه ابراز داشت: فضاسازی مراکز کانون پرورش فکری خوزستان متناسب با ایام‌الله دهه فجر تغییر خواهد کرد و برنامه‌هایی چون: قصه‌گویی، بیان خاطرات و وقایع انقلاب و معرفی شخصیت امام خمینی (ره) با همت و تلاش مربیان کانون اجرا می‌شود.

مسئول کمیته کودک و نوجوان دهه فجر انقلاب اسلامی خوزستان همچنین، برپایی جشن‌های انقلاب، نمایشگاه کتاب و آثار اعضا، برگزاری مسابقه ادبی و نشست ادبی، برپایی ایستگاه نقاشی و سفال و خوش‌نویسی، معرفی کتاب با موضوع انقلاب در مراکز کانون، تهیه نشریه ادبی، اجرای سرود، نمایش فیلم، پخش موسیقی‌های انقلابی، اجرای نمایش عروسکی، شعرخوانی، فعالیت‌های تحقیقی و پژوهشی در زمینه انقلاب اسلامی و اجرای مسابقه با موضوع انقلاب با حضور اعضا کتابخانه سیار روستایی برنامه‌های دیگری هستند که برای برگزاری در مراکز کانون پرورش فکری خوزستان در نظر گرفته شده‌اند.

انتهای پیام/72001/ق30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول