اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کانون پرورش فکری کرمانشاه تشریح کرد

برنامه‌های کانون پرورش فکری کرمانشاه در دهه فجر

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه گفت: کانون پرورش فکری، کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه در راستای فرا رسیدن سی و پنجمین سالگرد ایام‌الله دهه فجر برنامه‌های مختلفی را اجرا می‌کند.

برنامه‌های کانون پرورش فکری کرمانشاه در دهه فجر

رضا موزونی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه در راستای فرا رسیدن سی و پنجمین سالگرد ایام‌الله دهه مبارک فجر، برنامه‌های مختلفی را اجرا می‌کند.

وی تصریح کرد: برپایی نمایشگاه‌های روزشمار انقلاب و آثار اعضا در زمینه‌های نقاشی، خوش‌نویسی و کاردستی در 31 مرکز هنری‌ فرهنگی، برپایی نمایشگاه نقاشی در فرهنگ‌سرای کانون پرورش فکری به‌مدت 10 روز از جمله این برنامه‌هاست.

موزونی با بیان اینکه شرکت در مراسم غباررویی مزار شهدا و میهمانی لاله‌ها در روز 17 بهمن ماه از برنامه‌های مهم کانون پرورش فکری به‌شمار می‌رود، افزود: در این روز در کرمانشاه و تمام شهرستان‌ها اعضای کانون با اهدای گل از شهدا تجلیل می‌کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه گفت: برگزاری مسابقه ادبی و هنری با موضوع روزهای سبز و لبخند پیروزی، برگزاری انجمن ادبی و بررسی آثار شعر و داستان اعضا با موضوع انقلاب اسلامی از دیگر برنامه‌های کانون در دهه فجر است.

این مسئول ساخت آدمک‌های استکبار جهانی برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن توسط اعضای کانون را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد و ادامه داد: ایستگاه‌های نقاشی در طول مسیر راهپیمایی 22 بهمن برای کودکان و نوجوانان در نظر گرفته شده است.

وی بیان داشت: برگزاری مسابقه هنری نقاشی با موضوع کودکان کرمانشاهی در دفاع مقدس و معرفی شهدای شاخص کودک و نوجوان کرمانشاه در فضای مجازی از برنامه‌های دیگر ایام‌الله دهه مبارک فجر محسوب می‌شود.

انتهای پیام/2700/ط20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول