اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کانون پرورش فکری خوزستان خبر داد

برگزاری برنامه‌های دهه فجر کانون پرورش فکری در خوزستان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان از برگزاری برنامه‌های دهه فجر این کانون در سطح استان خبر داد.

برگزاری برنامه‌های دهه فجر کانون پرورش فکری در خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، عبدالنبی شاکریان صبح امروز در جلسه هماهنگی کمیته کودک و نوجوان ستاد سی و پنجمین سالگرد دهه فجر انقلاب اسلامی خوزستان اظهار کرد: آشناسازی کودکان و نوجوانان با آرمان‌ها و اهداف انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، برگزاری مراسم‌های مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی و الگوسازی مناسب به منظور هدایت کودکان و نوجوانان در جهت پیشبرد اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی و فراهم‌سازی زمینه پرشکوه آنان در مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و آئین‌های بزرگداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی از جمله اهداف تشکیل ستاد دهه فکر توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان است.

وی عنوان کرد: سال گذشته بنا به گفته مسئولان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی کشور، کمیته کودک و نوجوان استان خوزستان یکی از موفق‌ترین ستادها در سطح کشور بوده است که به یاری خداوند متعال امسال نیز برآنیم تا با تمام تلاش و با همکاری اعضای این کمیته این موفقیت را تکرار کنیم.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در ادامه با اشاره به اینکه هماهنگی‌های لازم برای برگزاری هرچه با شکوه‌تر سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در کانون پرورش فکری استان انجام شده است توضیح داد: کانون با تشکیل شورای فرهنگی خود با موضوع برگزاری مراسم ایام الله دهه مبارک فجر، برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده است.

وی ادامه داد: قرار به پیش‌بینی‌های صورت گرفته، تلاش می‌شود برنامه‌هایی چون تئاتر عروسکی، معرفی وقایع انقلاب، معرفی شخصیت امام خمینی(ره)، قصه‌گویی انقلاب، سرودهای انقلابی، ایستگاه‌های نقاشی، سفال، خوش‌نویسی و ادبی فجر و پیروزی، نمایشگاه عکس از وقایع انقلاب، غبارروبی مزار شهدا با حضور کودکان و نوجوانان و روز شعر انقلاب و ... در مراکز کانون شهرهای اهواز، ایذه، آغاجاری، بهبهان، باغملک، ماهشهر، رامشیر، امیدیه، بندر امام، هندیجان، آبادان، خرمشهر، حمیدیه، سوسنگرد، بستان، ملاثانی، شوشتر، دزفول، اندیمشک، لالی، مسجدسلیمان، گتوند، رامهرمز، شوش، هویزه، شادگان و هفتگل برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، نخستین جلسه ستاد برگزاری برنامه‌های دهه فجر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، 21 دی ماه 92 در سالن جلسات اداره کل این کانون در اهواز با هدف برگزاری هرچه با شکوه‌تر سی و پنجمین سالگرد ایام‌الله دهه فجر برگزار خواهد شد. 

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، اداره کودکان معاونت اجتماعی سازمان بهزیستی، معاونت فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) و گروه کودک و نوجوان صدا و سیمای مرکز خوزستان اعضای کمیته کودک و نوجوان سی و پنجمین سالگرد ایام‌الله دهه فجر هستند که ریاست این کمیته بر عهده کانون است.

انتهای پیام/72001/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول