اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با مشارکت 3 استان صورت می‌گیرد

برگزاری مانور بهداشت و درمان اضطراری در راور

فرماندار راور گفت: مانور سالانه بهداشت و درمان اضطراری با مشارکت سه استان کرمان، یزد و سیستان و بلوچستان توسط هلال‌احمر در راور برگزار می‌شود.

برگزاری مانور بهداشت و درمان اضطراری در راور

به گزارش خبرگزاری فارس از راور، محمدرضا شریفی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: موضوع ایمنی در برابر زلزله با توجه به زلزله‌خیز بودن شهرستان راور همواره مورد توجه قرار دارد.

وی تصریح کرد: ارائه انواع آموزش‌ها و مانورهای منطقه‌ای از سوی هلال‌احمر برای نحوه مقابله با زلزله همواره مورد توجه بوده است.

شریفی افزود: مانور سالانه بهداشت و درمان اضطراری با هدف خدمت‌رسانی با مشارکت سه استان کرمان، یزد و سیستان و بلوچستان توسط هلال‌احمر در راور برگزار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: آگاه‌سازی، آموزش و نحوه رویارویی با حادثه، مدیریت کارآمد و چارچوب‌بندی شده بحران، سنجش و محک آمادگی‌ها و توانمندی‌های تجهیزاتی و جسمی جزو اهداف مدنظر برای اجرای مانورهای نمادین و آزمایشی زلزله برای همگان لازم و ضروری است.

فرماندار راور عنوان کرد: برگزاری مانور منطقه‌ای تیم‌های بهداشت و درمان اضطراری گامی مثبت در راستای خدمت به اقشار مختلف جامعه به‌ویژه روستائیان است و  فرصت مناسبی برای کسب آمادگی لازم نیروها در امدادرسانی و ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به آسیب‌دیدگان در زمان وقوع حوادث است.

وی با اشاره به برنامه‌های دهه مبارک فجر در شهرستان راور گفت: این ایام زمان مناسبی برای اجرای مانور به منظور ارائه خدمت به اهالی منطقه است.

شریفی عنوان کرد: این مانور به مدت دو روز در شهرستان راور برگزار می‌شود و باید در این زمینه از ظرفیت‌ها و امکانات موجود شهرستان در بخش بهداشت و درمان نیز استفاده شود.

وی افزود: در این مانور تیم‌های کادر پزشکی با تجهیزات برای ارائه خدمات درمانی و بهداشتی از جمله آموزش، درمان، معاینه و ویزیت بیماران به روستاهای منطقه اعزام می‌شوند.

شریفی ابراز داشت: حضور به‌موقع و سریع امدادرسانان در هنگام بروز حادثه در اماکن و محل‌های خسارت دیده و بحران زده جزو اصلی‌ترین مباحثی است که در مانورهای آزمایشی زلزله در شهرستان راور مورد توجه قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/2446/غ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول