اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان خبر داد

حضور دانشکده علوم پزشکی آبادان در مانور پیشگیری از اعتیاد خوزستان

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان از حضور این دانشکده در مانور پیشگیری از اعتیاد خوزستان خبر داد.

حضور دانشکده علوم پزشکی آبادان در مانور پیشگیری از اعتیاد خوزستان

مرتضی جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: گروه سلامت روانی اجتماعی و اعتیاد معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان برای حضور در مانور مبارزه با اعتیاد و پیشگیری از آن که در هفته ابتدایی بهمن ماه در این شهرستان برگزار می‌شود، برنامه‌هایی را تدارک دیده است.

وی در همین خصوص اضافه کرد: معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان در هفته مذکور اقدام به طرح برنامه عملیاتی که این برنامه‌های عملیاتی شامل برنامه‌های جامع آموزش‌های پیشگیری از اعتیاد در گروه‌های هدف متفاوت و اثرگذار است.

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان با اشاره به جزییات برنامه‌های در نظر گرفته شده توسط این معاونت برای هفته مبارزه با اعتیاد و مانور پیش‌رو در این هفته، خاطرنشان کرد: اجرای طرح آموزشی پیشگیری از اعتیاد در سطح خوابگاه‌های دانشجویی و آموزش و بازآموزی مشاوران مدارس آموزش و پرورش آبادان را در دستور کار قرار داده‌ایم.

وی تصریح کرد: حضور مدیر گروه سلامت روانی اجتماعی معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان در برنامه زنده تلویزیونی و نصب پلاکارد و توزیع پمفلت به مراجعه‌کنندگان مراکز درمانی را نیز در نظر گرفته‌ایم.

جعفری از دیگر اقدامات پیش‌رو معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان در مانور مبارزه با اعتیاد گفت و افزود: نظارت بر آموزش در مراکز کاهش آسیب فارابی و درمان سوءمصرف مواد شهید باهنر و البته افزایش فعالیت‌های آموزشی این مراکز در هفته مذکور را اجرایی می‌کنیم.

انتهای پیام/72001/س20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول