اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس درمان اعتیاد:

مانور مبارزه با موادمخدر اعلام آمادگی برای مبارزه اصولی با اعتیاد است

یک کارشناس درمان اعتیاد گفت: مانور مبارزه با اعتیاد و موادمخدر در واقع نوعی اعلام آمادگی در تمام زمینه‌ها برای مبارزه اصولی و فراگیر با اعتیاد و مواد مخدر در خوزستان است.

مانور مبارزه با موادمخدر اعلام آمادگی برای مبارزه اصولی با اعتیاد است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، محمد بهرامی صبح امروز در رزمایش سراسری مبارزه با مواد مخدر در محل کتابخانه مرکزی خوزستان اظهار کرد: در بحث پیشگیری از ابتلا به اعتیاد، سه گروه خانواده، مدرسه، و گروه همسالان ضروری‌ست هر چه بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

وی اضافه کرد: شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان به عنوان یک نهاد پیشرو در مبارزه با مواد مخدر، فعال است که مردم می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، با این شورا ارتباط برقرار کنند.

این کارشناس درمان اعتیاد تصریح کرد: همچنین همه ادارات دارای واحد پیشگیری از اعتیاد و مواد مخدر هستند که می‌توان از این طریق نیز از ظرفیت‌های این واحد استفاده کرد.

وی با تأکید بر نقش مهم و پررنگ خانواده‌ها در این رابطه، خاطر نشان کرد: خانواده‌ها مضرات و عوارض این مواد مهلک را برای فرزندان خود تبیین کنند به طوری که در وجود فرزندانشان نسبت به این مواد نفرت ایجاد شود.

بهرامی همچنین در خصوص برگزاری مانور سراسری مبارزه با مواد مخدر در استان عنوان کرد: مانور مبارزه با اعتیاد و مواد مخدر در واقع نوعی اعلام آمادگی در تمام زمینه‌ها برای مبارزه اصولی و فراگیر با اعتیاد و مواد مخدر در خوزستان است.

وی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از اهداف مهمی که در این مانور دنبال می‌شود آگاهی بخشی همگانی و ارائه آموزش‌های لازم در راستای مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری از اعتیاد است.

این کارشناس درمان اعتیاد ابراز امیدواری کرد در آینده نزدیک شاهد مشارکت هر چه بیشتر مردم در امر مبارزه با اعتیاد باشیم.

وی در پایان گفت: خانواده‌هایی که نظارت مناسب بر فرزندان خود و رابطه حسنه‌ای با آنها دارند، می‌توانند به خوبی فرزندان خود را از ابتلا به معضل مواد مخدر مصون نگه دارند.

انتهای پیام/72001/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول