اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خوزستان:

مانور سراسری مبارزه با موادمخدر ابتکار جمعی از سوی مسئولان خوزستان است

استاندار خوزستان گفت: مانور سراسری مبارزه با مواد مخدر، یک ابتکار جمعی از سوی مسئولان شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوده است.

مانور سراسری مبارزه با موادمخدر ابتکار جمعی از سوی مسئولان خوزستان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، عبدالحسن مقتدایی صبح امروز در مانور سراسری مبارزه با مواد مخدر در محل کتابخانه مرکزی خوزستان اظهار کرد: امروز روز افتتاح هفته مبارزه با موادمخدر است و در برنامه‌های مختلفی که در این هفته برگزار می‌شود جامعه هدف مشتمل بر جوانان، نوجوانان، اولیا و خانواده‌ها با مسائل مربوط به اعتیاد و مواد مخدر آشنا خواهند شد.

وی اضافه کرد: از جمله برنامه‌های هفته مبارزه با مواد مخدر رسیدگی به وضعیت معتادان رها شده از دام مواد مخدر، اشتغال‌زایی برای این قشر آسیب دیده، رسیدگی به وضعیت معتادان سرگردان در سطح جامعه و برخورد قاطع با تولید و توزیع کنندگان مواد مخدر است.

استاندار خوزستان با بیان اینکه مانور سراسری مبارزه با مواد مخدر، یک ابتکار جمعی از سوی مسئولان شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوده و این مانور علاوه بر اهواز، در شهرستان‌های مختلف استان نیز برگزار شده است افزود: از تمام کسانی که در برگزاری این برنامه مشارکت داشته‌اند تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی اضافه کرد: هفته مبارزه با مواد مخدر در خوزستان ابتکاری است که از سوی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان برنامه‌ریزی شده است.

مقتدایی با تاکید بر اینکه از تمام کسانی که حداقل امکاناتی برای مبارزه با مواد مخدر دارند خواست تا به مسولان در این زمینه کمک کنند عنوان کرد: اعتیاد یک ویروس مسری است و هیچ کس نباید فکر کند که از آلوده شدن به مواد مخدر مبری است.

انتهای پیام/72001/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول