اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای سال جاری تاکنون صورت گرفت

شرکت 135 امدادگر هلال احمر بشرویه در مانورهای امدادی

رئیس جمعیت هلال احمر بشرویه گفت: از آغاز سال جاری تاکنون چهار مانور امدادی در این شهرستان برگزار شده که 135 امدادگر و نجات‌گر هلال احمر بشرویه شرکت کرده‌اند.

شرکت 135 امدادگر هلال احمر بشرویه در مانورهای امدادی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند،  علیرضا عارفیان صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون 61 فقره عملیات امدادی به وقوع پیوسته که شامل عملیات امداد و نجات جاده‌ای و حوادث از قبیل سیل، آتش‌سوزی، سقوط از ارتفاع و حوادث کوهستانی می‌شود.

وی تصریح کرد: در این عملیات در مجموع به 133 نفر امدادرسانی شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر بشرویه ابراز داشت: از تعداد افراد حادثه‌دیده 95 نفر به مراکز درمانی انتقال داده شده و شش مورد عملیات رهاسازی افراد از داخل خودروهای حادثه دیده انجام شده است.

عارفیان از حضور نجات‌گران جمعیت هلال احمر بشرویه و زیر پوشش قرار دادن تمامی مسابقات و برنامه‌های ورزشی شهرستان از قبیل مسابقات والیبال، فوتبال، فوتسال، دوچرخه سواری و کوهنوردی خبر داد و افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون چهار مانور امدادی اجرا شده که 135 امدادگر و نجات‌گر در این مانورها شرکت کرده‌اند.

وی اذعان داشت: جمعیت هلال احمر بشرویه در راستای توان‌افزایی امدادگران و ارتقای سطح علمی و عملیاتی امدادگران و نجاتگران 15 دوره که شامل برگزاری مسابقات امداد و نجات، دوره‌های آموزشی، اردوهای توان‌افزایی و فراخوان بوده را اجرا کرده است.

رئیس جمعیت هلال احمر بشرویه یادآور شد: در این ارتباط یک‌هزار و 717 نفر در این دوره‌ها شرکت کرده‌اند.

عارفیان با بیان این‌که جمعیت هلال احمر بشرویه برای فصل زمستان و به منظور ارتقای سطح آمادگی و امدادی نجات‌گران و امدادگران یک مانور امداد و نجات جاده‌ای در نظر گرفته است، متذکر شد: همچنین طرح امداد زمستانی از آذر ماه سال جاری آغاز شده و در این طرح همه روزه تعداد چهار امدادگر و نجات‌گر به صورت شبانه‌روزی و با آماده‌باش کامل کار امدادرسانی در جاده‌ها را انجام می‌دهند.

انتهای پیام/22481/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول