اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سراسر استان

مانور مبارزه با موادمخدر در آبادان آغاز شد

مانور مبارزه با مواد مخدر، همزمان با سراسر استان خوزستان در آبادان آغاز شد.

مانور مبارزه با موادمخدر در آبادان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، مانور مبارزه با مواد مخدر، صبح امروز همزمان با سراسر استان خوزستان در آبادان برگزار شد.

این مانور با حضور مردم و مسئولان شهرستان آبادان برگزار و کارکنان و پرسنل ارگان‌ها و سازمان‌ها و ادارات مختلف این منطقه در آن حضوری پررنگ دارند.

این همایش بزرگ در راستای هفته مبارزه با مواد مخدر و اهمیت پرداختن به این موضوع به دستور استاندار خوزستان ترتیب داده شده و جنب ورزشگاه تختی آبادان در حال انجام است.

فرماندار آبادان در این خصوص اظهار کرد: این مانور مختص خوزستان است و از تدابیر استاندار در راستای رفع و ریشه‌کن‌سازی این بلای خانمان‌سوز از خانواده‌ها به شمار می‌رود.

بهرام ایلخاص‌زاده ادامه داد: در همین راستا با نشستی که با کمیته‌های مختلف انجام شد مقرر گشت در زمینه‌های تبلیغات، پشتیبانی، اطلاع‌رسانی و قضایی اقداماتی در راستای هرچه بهتر برگزار کردن این مانور یک هفته‌ای به انجام برسد.

وی تصریح کرد: این مانور از چهارم بهمن ماه در آبادان آغاز خواهد شد و اهداف آن نیز آگاه‌سازی خانواده‌ها از مضرات موادمخدر است.

فرماندار آبادان با تاکید بر اینکه با کمیته‌های موجود به یک جمع‌بندی رسیدیم و حدود 300 برنامه در این مانور به اجرا در خواهد آمد گفت: این برنامه‌ها جنبه فرهنگی، برخورد و بازدارندگی دارند و دستگاه قضایی نیز در این خصوص یاری‌رسان ما در اجرای این برنامه‌ها خواهد بود.

معاون استاندار خوزستان ابراز داشت: از جمله برنامه‌هایی که در هفته پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر به اجرا درخواهد آمد پیاده‌روی خانوادگی در سطح شهرستان آبادان خواهد بود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: تمام ظرفیت‌های استان برای برگزاری هر چه بهتر هفته پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر و اجرای این مانور به کار گرفته شده است.

انتهای پیام/72001/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول