اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل پدافند غیرعامل استان تهران خبر داد

برگزاری بیش از 12 رزمایش و مانور در تهران بزرگ

مدیرکل پدافند غیرعامل استان تهران از برگزاری بیش از 12 رزمایش و مانور در تهران بزرگ در راستای ترویج فرهنگ پدافند غیرعامل خبر داد.

برگزاری بیش از 12 رزمایش و مانور در تهران بزرگ

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، عزیزالله خسروجردی ظهر امروز در جریان سفر به شهرستان فیروزکوه و نشستی که در فرمانداری فیروزکوه برگزار شد، اظهار داشت: آبان ماه سال جاری برای نخستین‌بار برنامه‏‌های عالی و پرمحتوایی به مناسبت هفته پدافند غیرعامل در استان تهران انجام شد که این اقدامات بسیار مناسب را مدیون عوامل مربوط به این امر هستیم.

وی بیان کرد: برنامه‏‌های شهرستان فیروزکوه در هفته پدافند غیرعامل در استان تهران زبانزد بود و در استانداری تهران، کیفیت فعالیت این شهرستان مطرح شد.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان تهران افزود: متاسفانه با توجه به تغییرات و تحولاتی که با حضور دولت جدید در سطح شهرستان‏‌ها و وزارت‏خانه‏‌ها صورت گرفت، فرصتی برای تقدیر از مسئولان شهرستان فیروزکوه در این زمینه ایجاد نشد.

خسروجردی ادامه داد: در هفته‏‌های آینده از طریق استانداری تهران و اداره کل پدافند غیرعامل وزارت کشور زمانی را برای تقدیر از شهرستان فیروزکوه اختصاص خواهیم داد. 

وی اضافه کرد: در هفته پدافند غیرعامل که پشت سر گذاشتیم، به غیر از برنامه‏‌های شهرستانی، بیش از 30 برنامه متمرکز توسط اداره کل پدافند غیرعامل در استان تهران اجرا شد.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان تهران افزود: بیش از 12 رزمایش و مانور در تهران بزرگ صورت گرفت و اجرای برنامه در روزهای پایانی هفته پدافند غیرعامل که در حقیقت به عنوان روز ملی پدافند غیرعامل در تقویم رسمی کشور هم ثبت شده است، بسیار مطلوب بود.

خسروجردی افزود: اداره کل پدافند غیرعامل استان تهران به عنوان اداره کل برتر در سالن همایش‏‌های صدا و سیما در حضور مقامات عالی رتبه کشوری و لشکری تقدیر شد.

وی گفت: باید از زحمات همه افرادی که در تنظیم و اجرای این برنامه‏‌ها تلاش و یاری کردند، تقدیر شود.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان تهران خاطرنشان کرد: پدافند غیرعامل مقوله جدیدی نیست، همه دستگاه‌‏ها به نوعی با بحران، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل درگیر هستند.

خسروجردی ادامه داد: هر تهدیدی که در کشور وجود دارد، اگر منبع آن طبیعت و عواملی مثل سیل، زلزله، رانش زمین، بارش‏‌های جوی و اختلال در تردد و راه‌‏های مواصلاتی باشد، مدیریت بحران ورود پیدا می‏‌کند و در صحنه حادثه حاضر می‏‌شود.

وی بیان داشت: اگر منشاء تهدیدات دشمن، خارجی یا داخلی و غیر از عوامل طبیعی باشد، معمولا پدافند غیرعامل ورود پیدا می‏‌کند.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان تهران افزود: پدافند غیرعامل به مهم‏ترین عوامل پرداخته و آن توجه جدی به زیرساخت‏‌های اساسی کشور است.

انتهای پیام/2568/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول