اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه جیرفت عنوان کرد

هماهنگی ادارات جیرفت در برگزاری اردوهای جهادی

رئیس دانشگاه جیرفت گفت: ادارات این شهرستان باید در برگزاری اردوهای جهادی باهم هماهنگ باشند و از موازی‌کاری خودداری کنند.

هماهنگی ادارات جیرفت در برگزاری اردوهای جهادی

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، ناصر برومند بعد از ظهر امروز در نشست رؤسای دانشگاه‌های شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد، اظهار داشت: با همه کمبودهای موجود باید کارهای بزرگ انجام داد، اگر به کار بسیجی اهمیت دهیم، می‌توانیم با این شرایط هم کار کنیم.

وی تصریح کرد: در برگزاری اردوهای جهادی در زمینه‌های عمرانی، فرهنگی و ... کارهای خوبی انجام می‌شود، اما اگر با ادارات ذیربط هماهنگی لازم انجام شود، کارهای مؤثرتری می‌توان، انجام داد و موازی‌کاری نشود.

برومند با بیان اینکه حضور مسئولان دانشگاه‌ها و اعضای هیئت علمی در این اردوها تأثیر آن را بیشتر می‌کند، زیرا آنچه در این اردوها بیان می‌شود در روح دانشجویان تأثیر دارد، ابراز داشت: با شرکت جوانان در این کارها زمینه این فکر هم ایجاد می‌شود که کار فقط اداری و پشت میز نشستن نیست و می‌توان تولید کننده بود.

وی خاطرنشان کرد: با همه مشکلات مالی دانشگاه جیرفت در زمینه برگزاری اردوهای جهادی از هیچ همکاری فروگذار نیستیم.

محمدرضا محمدی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جیرفت نیز در این نشست اذعان داشت: برگزاری اردوهای جهادی جدای از اینکه خدمتی برای منطقه است از این زاویه هم که زنده نگه‌داشتن روحیه بسیجی و انتقال آن به جامعه است، ارزش دارد.

انتهای پیام/80002/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول