اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد جیرفت:

ترویج تفکر بسیجی کلید رفع مشکلات جامعه است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت گفت: ترویج تفکر بسیجی کلید رفع مشکلات جامعه است.

ترویج تفکر بسیجی کلید رفع مشکلات جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، مجید خزایی ظهر امروز در نشست برنامه‌های بسیج دانشجویی جیرفت با حضور رؤسای دانشگاه‌های جیرفت و عنبرآباد اظهار داشت: تفکر و فرهنگ بسیجی اگر در جامعه و به طور خاص در دانشگاه‌ها ترویج داده شود بیانگر فرهنگ قرآنی است و کلید حل تمام مشکلات جامعه است.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد واحد جیرفت تاکنون سعی کرده است تا پاسخگوی درخواست‌های بسیج دانشجویی باشد، عنوان کرد: برای برگزاری اردوهای جهادی تا زمانی که در مناطق جنوب کرمان نیاز هست نباید در خارج از منطقه برگزار شود و اگر هم برگزار شد، تعاملی با بسیج دانشجویی آن مناطق داشته باشیم که آنها هم در منطقه ما کار انجام دهند.

خزایی تصریح کرد: به منظور جلوگیری از موازی‌کاری در تصویب رشته‌های جدید در دانشگاه‌ها باید با تعامل و هماهنگی با یکدیگر از تاسیس رشته‌های هم‌نام خودداری کرد.

رئیس دانشگاه پیام‌نور شهرستان جیرفت در این نشست اظهار داشت: برای برگزاری اردوهای راهیان نور در محدودیت مالی هستیم و این دانشگاه با داشتن بیش از 3 هزار و 300 دانشجو فقط 15 میلیون تومان بودجه فرهنگی دارد، اما در بحث نیروی انسانی در زمینه برگزاری اردوهای جهادی و راهیان نور آماده همکاری هستیم.

میثم عارفی افزود: ما مکلف به همکاری با بسیج هستیم، زیرا این واقعیتی است که بسیج در دکترین امنیتی ما بسیار مهم است و باید همه پشت آن باشیم.

انتهای پیام/80002/ر20/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول