اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی اعلام کرد

فعالیت مستمر جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی در تولید علم

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی گفت: جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی به طور مستمر در تولید علم و دانش فعالیت می‌کند.

فعالیت مستمر جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی در تولید علم

امین رستم‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی در زمینه انتشارات نیز فعالیت مستمر و منظمی دارد، به همین دلیل یکی از پیشقراولان توانمند علمی کشورمان در برهه کنونی قلمداد می‌شود.

وی با اشاره به اینکه معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی استان در زمینه انتشارات نیز اقدامات در خور توجهی داشته است، افزود: واحد انتشارات جهاد دانشگاهی با دو کتابفروشی و نمایشگاه دائمی کتاب به عرضه کتاب‌های تخصصی و دانشگاهی و سایر کتب مورد نیاز جوانان مبادرت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه کتابفروشی‌ها و نمایشگاه کتاب جهاد دانشگاهی در زمره با قدمت‌ترین کتابفروشی‌های استان قرار دارد، اضافه کرد: ضمن اینکه در این مجموعه کتاب‌های مورد نیاز دانشجویان به نمایش گذاشته می‌شود، در بحث تولید علم به عبارت دیگر چاپ کتاب هم نقش آفرینی می‌کنیم.

این فعال فرهنگی با اظهار به اینکه جهاد دانشگاهی پیشرو و یکی از بزرگ‌ترین پیشقراول‌های علمی در بین مراکز آموزش عالی کشور قلمداد می‌شود، خاطرنشان کرد: از بدو تاسیس جهاد دانشگاهی در استان ما بیش از 200 عنوان کتاب تخصصی در رشته‌های گوناگون به چاپ رسیده است.

این مدرس دانشگاه ادامه داد: 11 عنوان کتاب در عنوان‌های مختلف تخصصی و علمی برای چاپ در سال جاری آماده کرده‌ایم که هشت عنوان چاپ شده یا زیر چاپ است، سه عنوان دیگر هم برای چاپ آماده شده است، تا بعد از گذراندن مراحل لازم در نمایشگاه در معرض دید مردم به ویژه دانشجویان قرار بگیرد.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه در حوزه آموزش فکری و علمی همچنین ارتقای توانمندی‌های جوانان باید با جدیت گام برداشته شود، اظهار داشت: دانشگاهیان و متولیان فرهنگی باید همیشه در این سمت و سو نقش آفرینی کرده و فعالیتهای قابل قبولی را به منصه ظهور برسانند.

وی بر لزوم ارائه آموزه های قرآنی توسط متولیان فرهنگی در نهادهای مختلف آموزشی تاکید کرد و اظهار داشت: باید در ارائه آموزه‌های قرآنی و چاپ کتاب با محتوای دینی خلاقیت و ابتکار عمل نشان داده شود، تا به این ترتیب رده‌های مختلف سنی به ویژه جوانان به سمت این فعالیت‌ها جذب شوند.

انتهای پیام/61002/صا30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول