اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد واحد داریون مطرح کرد

رکوردزنی دانشجویان دانشگاه آزاد واحد داریون در دهه فجر

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد داریون گفت: دو تن از دانشجویان در ایام دهه فجر در یک دوی فوق ماراتن مسافت 110 کیلومتری امامزاده اسحاق(ع) خرامه و حرم مطهر حضرت احمد ابن موسی(ع) را طی خواهند کرد.

رکوردزنی دانشجویان دانشگاه آزاد واحد داریون در دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، امیر قائدی پیش از ظهر امروز در نشست خبری رکوردزنی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد داریون اظهار داشت: دانشگاه‌ها باید در کنار توسعه علمی به تهذیب و ورزش نیز توجه کنند.

وی با بیان اینکه دانشگاه‌ها باید به مسائل فرهنگی نیز مانند مباحث علمی توجه داشته باشند تصریح کرد: دانشجویان آینده‌سازان جامعه فردا هستند و نشاط و اخلاق‌مداری جامعه فردا وابسته به روحیات آنها است.

قائدی با بیان این که اگر به دنبال جامعه پرنشاط هستیم باید به نشاط و سلامتی امروز دانشجویان توجه کنیم تصریح کرد: تخصص و تعهد فردای جامعه نیز در گرو تلاش برای تربیت فارغ‌التحصیلان متعهد است. 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد داریون  با اشاره به این که در محیط دانشگاه داریون تهذیب و ورزش در کنار تحصیل مورد توجه قرار گرفته است خاطرنشان کرد: رکوردزنی دو تن از دانشجویان واحد داریون نیز در ادامه همین سیاست‌ها است.

قائدی با تاکید بر این که در این راستا دو تن از دانشجویان در ایام دهه فجر در یک دوی فوق ماراتن مسافت 110 کیلومتری امامزاده اسحاق(ع) خرامه و حرم مطهر حضرت احمد ابن موسی(ع) را طی خواهند کرد افزود: این اقدام با محوریت ولایت‌مداری این دانشجویان صورت می‌گیرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد داریون ابراز داشت: در کنار این رکوردزنی برنامه ضربه‌زدنی به کیسه بوکس در مدت زمان 12 ساعت نیز برای نخستین‌بار انجام می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد داریون اضافه کرد: این دو برنامه توسط سیدمحمد موسوی و امین جعفری از دانشجویان فعال واحد داریون انجام می‌شود.

انتهای پیام/2448/ق20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول