اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات سوپرلیگ بسکتبال باشگاه‌های کشور

هفت الماس با شایستگی مقابل ملی‌پوشان دانشگاه آزاد شکست خورد

در ادامه مسابقات سوپرلیگ بسکتبال باشگاه‌های کشور، کم تجربگی بازیکنان بسکتبال هفت الماس قزوین موجب شکست این تیم مقابل دانشگاه آزاد شد.

هفت الماس با شایستگی مقابل ملی‌پوشان دانشگاه آزاد شکست خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، هفته ششم از دور برگشت مسابقات سوپرلیگ بسکتبال باشگاه‌های کشور در حالی در سالن شهید بابایی و در حضور نزدیک به یک هزار تماشاگر قزوینی برگزار شد که در پایان این بازیکنان تیم هفت الماس قزوین بودند که مقابل میهمان قدرتمند خود تن به شکست دادند.

در این دیدار شاگردان محمدرضا اسلامی در تیم هفت الماس قزوین از همان ابتدای بازی نشان دادند که برای پیروزی در این دیدار از انگیزه‌های بالایی برخوردار هستند، اتفاقی که در نیمه اول با بازی حساب شده و منطقی بازیکنان این تیم هم شکل گرفت.

در پایان کوارتر اول و دوم و درمجموع نیمه نخست این تیم هفت الماس بود که با نتیجه 35 بر 26 مقابل دانشگاه آزاد به برتری دست یافت و با پیروزی راهی رختکن شد.

با آغاز نیمه دوم بازیکنان تیم دانشگاه آزاد که با هدایت مهران شاهین‌طبع مربی نامدار و پرآوازه خود گام به میدان مسابقه گذاشتند، نشان دادند که تجربه بالاتر در این گونه دیدارها می‌تواند چاره‌ساز باشد.

اتفاقی که البته رقم خورد و بازیکنان هفت الماس رفته رفته هرچه به پایان این بازی نزدیک‌تر می‌شدند عملا توپ و میدان را در اختیار بازیکنان مطرح و ملی‌پوش دانشگاه آزاد قرار می‌دادند.

کوارتر چهارم و پایانی این دیدار در حالی برگزار شد که بازیکنان تیم هفت الماس قزوین که خسته به نظر می‌رسیدند، تمام تلاش خود را برای برگرداندن نتیجه به کار گرفتند.

اما در نهایت نتوانستند مانع از شکست تیم خود شوند و عملا در پایان این بازی این شاگردان شاهین طبع در تیم دانشگاه آزاد بودند که موفق شدند با 15 اختلاف امتیاز و با نتیجه 72 بر 57 مقبل تیم جوان و جنگنده هفت الماس به برتری دست پیدا کنند.

البته خستگی و تحلیل رفتن قوای بدنی بازیکنان تیم هفت الماس قزوین هم در شکست این تیم مقابل دانشگاه آزاد بی‌تأثیر نبود، اتفاقی که محمدرضا اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین هم مهر تأیید بر آن زد.

وی اظهار کرد: در جریان دو دیدار گذشته تیم هفت الماس مقابل تیم‌های پتروشیمی بندر امام و استقلال زرین قشم شاگردانم به شدت خسته شده بودند و این در حالی بود که شکست مقابل نماینده قشم آن هم در آخرین ثانیه‌های بازی به شدت روی روحیه آنان تاثیر‌ گذاشته بود.

اسلامی با بیان اینکه تیم هفت الماس  در بازی‌های قبلی خود همواره دوندگی و جنگندگی را به عنوان دو اصل مهم و اساسی در دستور کار خود قرار بوده بود، عنوان کرد: در دیدار مقابل تیم دانشگاه آزاد بازیکنانم عملا خسته بودند.

وی اضافه کرد: البته نباید فراموش کرد که شاگردانم چیزی در حدود 35 دقیقه با صلابت مقابل بازیکنان ملی پوش و مطرح دانشگاه آزاد بازی کردند و فقط  در دقایق پایانی نتوانستند برتری خود را حفظ کنند.

اسلامی با بیان اینکه از تلاش و تعصب شاگردانش در دیدار مقابل تیم دانشگاه آزاد بسیار راضی است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه همه تماشاگران، مسئولان و پیشکسوتان بسکتبال استان از بازی‌های زیبا و درخشان تیم هفت الماس رضایت دارند و بدون شک این تیم در بازی‌های آینده خود می‌تواند با درس گرفتن از این شکست‌ها مقابل رقیبان به برتری دست یابد.

انتهای پیام/77004/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول