اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای پذیرش در بهمن ماه صورت گرفت

آغاز ثبت‌نام در 72 رشته تحصیلی دانشگاه آزاد جیرفت

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت گفت: ثبت‌نام در 72 رشته تحصیلی در گروه‌های تحصیلی این دانشگاه برای پذیرش در بهمن ماه آغاز شده است.

آغاز ثبت‌نام در 72 رشته تحصیلی دانشگاه آزاد جیرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، مجید خزایی صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه محدودیتی در پذیرش دانشجو در رشته‌های کاردانی و کارشناسی این واحد وجود ندارد، اظهار داشت: از 20 دی ماه سال جاری ثبت‌نام در 72 رشته تحصیلی در گروه‌های کشاورزی، علوم انسانی، فنی و مهندسی آغاز شده که از بهمن ماه آغاز به تحصیل پذیرفته‌شدگان است.

خزایی تصریح کرد: متقاضیان باید از طریق سایت مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی نسبت به ثبت‌نام اقدام و سپس برای تکمیل پرونده به آموزش دانشگاه مراجعه کنند.

وی بیان داشت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت درجه بسیار بزرگ استان کرمان را دارا بوده و دارای 84 رشته تحصیلی است که 14 رشته آن در مقطع کارشناسی ارشد است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت با اشاره به رشته‌های مختلف کشاورزی در این دانشگاه ابراز داشت: با توجه به اینکه جیرفت قطب کشاورزی محسوب می‌شود، تربیت نیروی انسانی متخصص در زمینه کشاورزی نقش مهمی می‌تواند در توسعه و پیشرفت این بخش منطقه ایفا کند که تاکنون هم فارغ‌التحصیلان این دانشگاه در این زمینه موفق بوده‌اند.

وی افزود: پژوهش به عنوان اولویت کاری این دانشگاه در نظر گرفته شده است و توانسته‌ایم در این حوزه از سایر دانشگاه‌های استان و در برخی موارد در کشور پیشتاز باشیم، به طوری که طی سه سال متوالی رتبه برتر پژوهش منطقه هفت و استان را کسب کرده‌ایم.

خزایی بیان داشت: در زمینه شرکت‌های دانش‌بنیان و مراکز رشد واحدهای فناوری نیز طی سه سال متوالی این دانشگاه در استان و کشور برتر بوده و در مسابقات قرآن و عترت دانشجویان و اساتید دانشگاه حائز رتبه‌های برتر شده‌ است.

وی عنوان کرد: این دانشگاه با در اختیار داشتن اساتید مجرب و حدود 100 عضو هیئت علمی در رشته‌های مختلف، کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌های مجهز و غنی آن توانسته است بار عظیمی از دوش آموزش عالی کشور در جنوب کرمان بردارد.

انتهای پیام/80002/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول