اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته پایانی سوپر لیگ کاراته کشور در قم برگزار می‌شود

آذرخودروی نوین قم در آزمون دانشگاه آزاد / جدال غول‌ها برای قهرمانی نیم فصل

قوی‌ترین تیم‌های فصل جاری مسابقات سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور در هفته پایانی نیم فصل این پیکارها در قم به مصاف یکدیگر می‌روند.

آذرخودروی نوین قم در آزمون دانشگاه آزاد / جدال غول‌ها برای قهرمانی نیم فصل

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، شاگردان غلامرضا دباغیان در تیم کاراته آذرخودروی نوین قم و احمد صافی در تیم کاراته دانشگاه آزاد اسلامی تهران با قدرت‌نمایی در هفته‌های قبل رقابت‌های سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور خود را به عنوان گزینه‌های اصلی قهرمانی در این فصل معرفی کرده‌اند و در هفته پایانی که از امروز در قم به انجام می‌رسد رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند.

بعد از اینکه نتایج هفته‌های اول و دوم از نیم فصل نخست فصل جاری مسابقات سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور، تیم کاراته آذرخودروی نوین قم را بعد از تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی تهران و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در مکان سوم جدول رده‌بندی قرار داد، کاراته‌کاهای قمی در هفته سوم این رقابت‌ها گوی سبقت را از حریفان ربودند و بالاتر از دانشگاه آزاد صدرنشین شدند.

شاگردان غلامرضا دباغیان در تیم کاراته آذرخودروی نوین قم در هفته سوم از دور رفت پیکارهای سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور در سه دیدار حساس برابر تیم‌های باشگاه پرهام، آوای رزم و شهید داورزنی قرچک به میدان رفتند و در پایان هر سه دیدار با پیروزی از تاتامی خارج شدند.

نماینده پرقدرت کاراته قم در نخستین مسابقه خود از هفته سوم سوپر لیگ کاراته کشور به مصاف باشگاه پرهام رفت و در حالی که امیر مهدی‌زاده ستاره مسابقات جهانی فرانسه در سال 2012 را نیز در ترکیب داشت با حساب 14 بر 13 به برتری دست یافت.

فشار ناشی از حساسیت و نزدیکی دیدار اول با باشگاه پرهام موجب نشد تا تیم کاراته آذرخودروی نوین قم در دومین مسابقه خود با مشکلی برخورد کند و بازیکنان این تیم در دومین مسابقه برابر تیم کاراته آوای رزم با قاطعیت به برتری 23 بر چهار نائل شدند.

سومین رقابت شاگردان غلامرضا دباغیان در هفته سوم رقابت‌های نیم فصل نخست سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور با تیم کاراته شهید داورزنی قرچک بود که این مسابقه در نهایت با امتیاز 28 بر صفر به سود تیم آذرخودروی نوین قم به پایان رسید تا این تیم صاحب سومین پیروزی در هفته سوم و ششمین پیروزی متوالی در فصل جاری سوپر لیگ کشور شود.

کاراته‌کاهای تیم آذرخودروی نوین قم با این نتایج سرانجام توانستند برای نخستین بار در این فصل گوی صدرنشینی را از رقیب سنتی و سرسخت خود یعنی تیم کاراته دانشگاه آزاد اسلامی تهران ربوده و به صدر جدول مسابقات سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور بروند.

تیم آذرخودروی نوین قم در هفته‌های اول و دوم مسابقات این فصل سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور نیز موفق به شکست تیم‌های مناطق نفت‌خیز جنوب، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و باشگاه جندی شاپور شیراز شده بود ضمن اینکه احتمالاً نتیجه دیدار معوقه این تیم با لوله سبز آسیا نیز به سود تیم آذرخودروی نوین قم ثبت شود چون تیم حریف بدون اجازه به رقابت‌های بین‌المللی مالزی سفر کرد.

حالا نوبت به هفته پایانی نیم فصل نخست مسابقات سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور رسیده است و در حالی که از صبح روز پنجشنبه سوم بهمن ماه سالن شهید حیدریان قم میزبان تیم‌های حاضر در سوپر لیگ امسال است، تیم‌های کاراته آذرخودرونوین قم و دانشگاه آزاد اسلامی تهران یعنی غول‌های لیگ امسال با ترکیبی از بهترین‌های کاراته ایران که هم اکنون اول و دوم جدول هستند حساس‌ترین مسابقه هفته را برگزار می‌کنند تا از بین آنها قهرمان نیم فصل مشخص شود.

انتهای پیام/78002/ذ40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول