اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان‌جنوبی:

سهم مردم از هزینه‌های درمان باید کمتر شود

استاندار خراسان‌جنوبی با بیان اینکه سهم مردم از هزینه‌های درمان بسیار زیاد است، گفت: امید است به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود تا سهم مردم از هزینه‌های درمان بسیار کمتر از آن چیزی شود که هست.

سهم مردم از هزینه‌های درمان باید کمتر شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی وجه‌الله خدمتگزار در دیدار با محسنی بندچی مدیر عامل بیمه سلامت کشور، موضوع بهداشت و درمان را یکی از دغدغه‌های مردم در شرایط فعلی دانست و اظهار داشت: امیدواریم بیمه خدمات درمانی بتواند چتر حمایتی خود را گسترده‌تر کند و خدمات در بعد کیفی نیز در این بخش ارتقاء پیدا کند.

وی با بیان اینکه سطح دریافت خدمات در بیمه‌ها نیز افزایش یابد، تصریح کرد: حضور پزشکان متخصص در مناطق محروم نیز می‌تواند به طور جد در دستور کار مسئولان ذیربط قرار گیرد.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در مناطق محروم از مطالبات جدی استان‌ها است، اذعان داشت: در صورتی‌که توجه به سلامت مردم و نیز ارتقای مولفه‌های موجود در راس برنامه‌های دستگاه‌های تصمیم‌گیر در کشور قرار گیرد بسیاری از مشکلات موجود مرتفع می‌شود.

انتهای پیام/22482/ق/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول