اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی:

نمایشگاه هنرهای تجسمی فجر در خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود

مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر، نمایشگاه ششمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر در خراسان‌جنوبی گشایش می‌یابد.

نمایشگاه هنرهای تجسمی فجر در خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی؛ محمد مطهری‌فر اظهار داشت: این نمایشگاه با هدف بازشناسی تحولات هنرهای تجسمی ایران پس از ظهور انقلاب اسلامی در محل نگارخانه بهمن بیرجند برپا می‌شود.

وی تصریح کرد: در این نمایشگاه تعدادی از آثار برگزیدگان ششمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی در بخش‌های کاریکاتور، پوستر، عکس و تصویرسازی به نمایش گذاشته می‌شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی اذعان داشت: جشنواره هنرهای تجسمی که شش سال است در بهمن‌ماه و همزمان با برپایی رویدادهای هنری دیگر برای هنرمندان این عرصه برگزار می‌شود، مهمترین رخداد دنیای هنرهای تجسمی است.

مطهری‌فر ادامه داد: ششمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر در سه بخش اصلی، ویژه و جنبی و در رشته‌های نقاشی، خوشنویسی، نگارگری، مجسمه‌سازی، سفال و سرامیک، کاریکاتور، تصویرسازی، عکاسی و پوستر برگزار شده و همزمان در تهران و 11 مرکز استان برگزار می‌شود.

گفتنی است این نمایشگاه در ایام‌الله دهه مبارک فجر از 9 الی 12 و عصرها از 16 الی 20 در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/224832/ق/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول