اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداری و مالی فرهنگ و ارشاد خراسان‌جنوبی:

فرهنگ و ارشاد خراسان‌جنوبی رتبه نخست طرح سنجش رضایتمندی ارباب‌رجوع را کسب کرد

معاونت اداری و مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: این اداره کل از سوی مرکز نوسازی و تحول اداری این وزارتخانه، موفق به کسب رتبه نخست طرح سنجش رضایتمندی ارباب‌رجوع سال گذشته در کشور شده است.

فرهنگ و ارشاد خراسان‌جنوبی رتبه نخست طرح سنجش رضایتمندی ارباب‌رجوع را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی؛ محمد حسین جعفری با بیان اینکه مقوله تکریم ارباب‌رجوع همچنان در سرلوحه کاری کارکنان این اداره کل قرار دارد، اظهارداشت: طرح تکریم و جلب رضایت ارباب‌رجوع، یکی از مباحث مهمی است که امروزه در دستگاه‌های دولتی مطرح است و در واقع، این طرح از برنامه‌هایی است که به منظور ایجاد تحول در نظام اداری کشور به تصویب شورای عالی اداری رسیده و در حال اجرا است.

وی، با بیان اینکه رتبه کسب شده با تلاش کارکنان این اداره کل در روند حسن انجام امور و کسب رضایت ارباب‌رجوع محقق شده است، افزود: احترام و تکریم ارباب‌رجوع و به دست آوردن رضایتمندی مردم در سیستم‌های اداری نظام اسلامی ایران، هدف نهایی طرح تکریم است.

معاون اداری و مالی فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی ادامه داد: هدف از مقوله تکریم ارباب‌‌رجوع، حسن انجام وظیفه و کسب رضای الهی است و این مقوله در سرلوحه کاری کارکنان این اداره کل قرار دارد.

انتهای پیام/22482/ق/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول