اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی:

توان هنرمندان خراسان‌جنوبی برای تمام کشور شناخته شده است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با بیان این‌که هنرمندان خراسان جنوبی تنها برای استان شناخته شده نیستند، گفت: هنرمندان ما دارای توان هنری بالایی هستند که برای تمام کشور شناخته شده است.

توان هنرمندان خراسان‌جنوبی برای تمام کشور شناخته شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد مطهری‌فر بعد از ظهر امروز در آیین معارفه رئیس انجمن هنرهای نمایشی خراسان جنوبی با اعلام این خبر اظهار داشت: تمامی هنرمندانی و شخصیت‌هایی که به خراسان جنوبی سفر کرده‌اند به توان هنری هنرمندان استان اعتراف کرده‌اند.

وی با تأکید بر همکاری هرچه بیشتر هنرمندان استان با یکدیگر، تصریح کرد: اگر با یکدیگر همکاری داشته باشید کمتر کسی در برابر هنر شما توان ایستادگی دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به نگرانی همه مردم از موضوعات اجتماعی ایجاد شده در جامعه، اظهار داشت: این موضوعات به طور جدی مجهول مانده و نگاه هنرمندانه شما هنرمندان را می‌طلبد که آن‌ها را مورد توجه ویژه قرار دهید.

مطهری‌فر همچنین به آسیب‌های موجود در مراسم‌ها و عزاداری‌ها اشاره کرد و گفت: این مشکلات و آسیب‌ها چهره شیعه را غیر واقعی نشان می‌دهد.

هنرمند متعهد باید خلا موجود در جامعه را پر کند

وی عدم صداقت‌ها، تخریب‌ها و تهدیدها را از آفت‌های دیگر جامعه امروز عنوان کرد و افزود: بر شما هنرمندان است که به این آفت‌ها توجه ویژه‌ای داشته باشید.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی تأکید کرد: هنرمند متعهد باید این خلا موجود در جامعه را پر کند.

مطهری‌فر کمبود اعتبارات را از جمله مشکلات سر راه هنرمندان استان دانست و متذکر شد: با توجه به تکیه‌ای که بعضی از بخش‌ها به منابع دولتی داشته‌اند کمبود اعتبارات سبب شده است مشکلاتی در بعضی از حوزه‌ها ایجاد شود.

وی از انجمن هنرهای نمایشی خراسان جنوبی خواست تا در این زمینه نیز برنامه‌ریزی کنند و به دنبال جایگزینی برای منابع دولتی باشند.

عباس‌زاده رئیس جدید انجمن هنرهای نمایشی استان شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با بیان این‌که تغییر در مدیریت‌ها یک امر عادی و طبیعی است، یادآور شد: امیدواریم که این تغییر و تحولات به خیر و صلاح سازمان و جامعه باشد.

مطهری‌فر خاطرنشان کرد: از همه می‌خواهیم که با انجمن همکاری بیشتری داشته باشند چراکه این همکاری ضامن بقای انجمن است.

در این جلسه حسین عباس‌زاده به عنوان رئیس جدید انجمن هنرهای نمایشی خراسان جنوبی معرفی شد.

انتهای پیام/69022/غ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول